معرفی و دانلود اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه

موبنا – از اپلیکیشن های «دنبال کننده عادات» گرفته تا برنامه های «لیست فعالیت ها» و بسیاری دیگر در دستگاه های اندروید استفاده می شوند تا سبب بازدهی بهتر در انجام وظایف و کار های مختلف شوند. امروز قصد داریم شما را با 3 نرم افزار اصطلاحا “to-do list” آشنا کنیم تا مدیریت بهتری بر روی اولویت بندی و برنامه ریزی امور مختلف داشته باشید.

1. Todoist

هر گاه صحبتی از سازماندهی کار ها و اپلیکیشن های لیست فعالیت ها به میان آید، نرم افزار اندرویدی Todoist همچون یک معیار و شاخص به حساب می آید. این برنامه از رابط کاربری بسیار روان و ادراکی برخوردار است که می تواند بررسی اجمالی بر مهم ترین وظایف داشته باشد. تنها با لمس دکمه “+” می توانید یک تسک به لیست فعالیت های خود بیافزایید. می توانید زمان پرداخت قسط های خود را با تعیین تاریخ و اولویت در قالب یک تسک ذخیره کنید. اگر می خواهید جزئیات بیشتر و تنظیمات پیشرفته تری برای تسک مربوطه اعمال کنید می توانید از آیکون کوچک بالای سمت راست صفحه استفاده کنید.

To-Do List

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن Todoist، هر یک از تسک های خود را با موضوعی منحصر به فرد دسته بندی کنید تا بازدهی هر چه بهتری از برنامه ریزی روزانه خود داشته باشید. و در نهایت باید اشاره کنیم که برای استفاده از این برنامه باید با استفاده از ایمیل خود وارد شوید؛ مزیت این امر، دریافت ایمیل هایی از خلاصه وضعیت تسک های روزانه است.

download-bazar

2. Google Keep

اپلیکیشن های شرکت گوگل را نمی توان در مطلبی این‌چنینی از قلم انداخت. نرم افزار Google Keep به گونه ای طراحی شده که همه چیز در آن ساده، زیبا، تر و تمیز و سر راست باشد که منجر به کاربری بسیار ساده آن شده است. از قابلیت های مفید این برنامه می توان به امکان یادداشت دست‌نوشته، ضبط صدا و افزودن تصویر برای هر یک از تسک ها اشاره کرد.

بهره وری

download-bazar

3. Any.do

از لحظه ای که اپلیکیشن Any.do را اجرا کنید و با صفحه خوش آمد گویی آن مواجه شوید؛ بدون شک انتظار برنامه ای ساده و سریع را خواهید داشت. اضافه کردن تسک های جدید و یک یادآور برای هر کدام، به سادگی انجام می پذیرد.

برنامه ریزی کار ها

قابلیت جذاب این اپلیکیشن؛ “Any.do Moment” نام دارد که شما را قادر می سازد بعد از تکمیل و ذخیره یک تسک، آن ها را یکبار بازخوانی کرده و با تغییر تاریخ، برای استفاده طولانی مدت سفارشی سازی کنید.

To-Do List Apps

در نهایت باید اشاره کنیم که با قابلیت همگام سازی Amazon’s Alexa می توانید فرایند اضافه کردن و پاک کردن تسک ها را به صورت گفتاری به اجرا در آورید.

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا