بازی استراتژیک Iron Marines

موبنا – داستان این بازی استراتژیک در مورد حمله بیگانگان به انسان ها می باشد و منابع شما در سیاره های مختلف قرار داده شده اند و شما بایستی با نابود کردن دشمنان خود آن ها برای خود بدست آورید.

Iron Marines
Iron Marines

بازی از لحاظ داستانی آنچنان شاخ و برگ ندارد و بعبارت بهتر می توان گفت که داستان بازی ساده می باشد و حتی قهرمان خاصی ندارد و شما بایستی با انتخاب شخصیت هایی که خود بازی برای شما گذاشته است یکی را انتخاب کنید و گروه خود را رهبری کنید. بیشتر تمرکز سازندگان بازی بر روی گیم پلی آن بوده است ، بطور کلی بازی دارای دو چپتر می باشد که هر کدام از این چپترها دارای مراحلی فرعی و اصلی می باشد. هر کدام از چپترهای مذکور دارای ویژگی های مختص به خود هستند و در سیاره ای مختلف پیگیری می شوند.

Iron Marines
Iron Marines

بازی دارای مراحلی هیجان انگیز و چالشی می باشد که در هر کدام از یان مراحل شما با چالشی جدید روبرو خواهید شد به همین دلیل بایستی با استراتژی در مراحل بازی پیش بروید و بی گدار به آب نزنید ، یکی از موارد دیگری که باعث چالشی تر شدن بازی گردیده است ، داشتن یک زمان محدود برای به پایان بردن مرحله می باشد که بایستی قبل از به پایان رسیدن زمان مذکور مرحله ی مورد نظر را تموم کنید. هر چقدر که به آخر هر کدام از مرحل نزدیک می شوید بازی سخت تر و چالشی تر می شود. گرافیک و دنیای فانتزی بازی از نقاط قوت بازی به شمار می رود و بازی دارای رنگ های مختلف و جذاب می باشد.

تصاویر بازی Iron Marines :

دانلود بازی Iron Marines :

 

نحوه نصب بازی:

  • فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.
  • فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه jp.konami.pesam را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا