معرفی و دانلود بازی پازل Bomb Squad Academy

مجله آنلاین موبنا –   این بازی پازل تاکنون بیش از 5 هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره خوب 4.6 از 5 را کسب کرده است.

Bomb Squad Academy
Bomb Squad Academy

همانطور که از اسم بازی مشخص است هدف شما در این بازی خنثی کردن بمب های مختلف می باشد. گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که شما بایستی جریان برق را به سمت و سویی سوق دهید که بمب خنثی می شود و بایستی از رسیدن جریان برق به بخش منفجر کننده بمب جلوگیری نمایید. بازی دارای قسمت های گوناگون و مختلفی می باشد که شما در طول آن با مدارها و بردهای مختلفی روبرو خواهید گشت که هر کدام از آن ها جریان برق را به نوعی هدایت می کنند. پس از آشنایی کامل با هر کدام از این بردها و مدارها بایستی اقدام به خنثی کردن بمب در زمان مشخصی کنید.

Bomb Squad Academy
Bomb Squad Academy

سازندگان برای طراحی بردها و مدارهای گوناگون بازی وقت زیادی را صرف کرده اند و به خوبی و با جزئیات بالا آن ها را طراحی کرده اند. همچنین سازندگان انیمیشن های جذابی را در هنگام قطع کردن سیم ها و فشار دادن دکمه ها طراحی کرده اند که هیجان بازی را بیشتر می کند. همچنین سازندگان نحوه ی کنترل بازی را به طور کامل با گوشی ها بهینه سازی کرده اند و شما مشکل خاصی را در رابطه با خنثی کردن بمب ها ندارید. در پایان اگر علاقمند به بازی های چالشی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

تصاویر بازی Bomb Squad Academy :

دانلود بازی Bomb Squad Academy :

معرفی و دانلود بازی پازل Bomb Squad Academy

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا