بانک‌ و بیمه

افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان این بانک با بکارگیری شیوه های پاسخگویی مدرن به منظور کسب رضایت، ایجاد وفاداری و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بصورت ۲۴ ساعته افتتاح شد.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، با بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گفت: بسیاری از مسایل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمع‌آوری و پردازش اطلاعات به دست می آید و این نقطه‌ای است که این مرکز می‌تواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.

پورسعید با اشاره به اهمیت ارایه خدمات از طریق کانال‌های متنوع گفت: امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شده که طیف وسیعی از خدمات از راه های متنوع به مشتریان ارائه شود و آنها خود انتخاب کنند که از چه راهی و با چه ابزاری این خدمت را دریافت کنند.

وی افزود: این امر موجب بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت از خدمت دریافت شده، می‌شود.

مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن بازدید از مرکز جدید ارتباط با مشتریان این بانک، بر نقش کلیدی آن در تعیین راهبردها و استراتژی های ارایه خدمات به مشتریان تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا