بانک‌ و بیمه

افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک مسکن

مجله آنلاین موبنا – مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن درباره جزییات ماموریت شعب سراسر کشور در روزهای منتهی به شروع سال جدید، اعلام کرد: همه ساله در روزهای پایانی سال حجم مراجعه مردم و اقشار مختلف به شعب بانک مسکن برای دریافت انواع خدمات و سرویس های تسهیلاتی نسبت به سایر روزهای سال افزایش چشمگیر پیدا می کند و بانک مسکن برای این مقطع از سال 97 (ایام شب عید) نیز اقدامات و پایش های خاص را در شعب خود تدارک دیده است تا کیفیت خدمات قابل ارایه در شعب بانک مسکن از سطح مطلوب و مورد رضایت مشتریان برخوردار باشد.

ایزدی افزود: با تصویب هیات مدیره بانک مسکن، در گام اول ساعت کار شعب منتخب بانک مسکن به مدت 2 ساعت افزایش پیدا کرده است و خدمات بانکی در این شعب با تشکیل «باجه عصر» همانند خدمات و سرویس های طول روز در سایر شعب، به مشتریان عرضه و ارایه می شود.

در استان تهران همه شعب تحت پوشش مدیریت های شعب مناطق سه گانه تهران و همچنین شعبه مستقل مرکزی تهران، دارای باجه عصر هستند و در سایر استان ها، شعب منتخب با ایجاد باجه عصر، ساعت کاری خود را دو ساعت اضافه کرده اند.

باجه های عصر در شعب منتخب بانک مسکن و شعب استان تهران تا پایان وقت کاری 28 اسفند به کار خود ادامه می دهند. باجه های عصر در همه ایام هفته به غیر از روزهای پنج شنبه دایر است.

مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، درباره اسامی و نشانی شعب منتخب بانک مسکن در استان ها که باجه عصر راه اندازی کرده اند گفت: فهرست کامل باجه های عصر در شعب منتخب، در سایت رسمی اطلاع رسانی بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir و در لینک مربوط به «اخبار و اطلاعیه ها» موجود است و تمامی مشتریان بانک مسکن در هر استان کشور می توانند با مراجعه به سایت بانک، اطلاعات لازم را دریافت کنند.

ایزدی درباره تمهیدات 7 گانه در شعب بانک مسکن برای حفظ کیفیت مطلوب ارایه خدمات در ایام شب عید به مشتریان نیز گفت: مدیران شعب با تاکید صریح مدیرعامل بانک مسکن ماموریت دارند در حوزه های مختلف ارایه سرویس بخصوص تامین وجوه نقد در دستگاه های خودپرداز و تشکیل پرونده های تسهیلاتی متقاضیان خرید مسکن، به گونه ای برنامه ریزی کنند که خدمات مورد نیاز مشتریان تا آخرین ساعت اداری سال 97، بدون وقفه و به شکل مطلوب و روان به مشتریان ارایه شود. بر این اساس، امور مرتبط با تشکیل پرونده تسهیلاتی متقاضیان( خرید ، جعاله و … ) تا آخرین روز پایان سال و برنامه ریزی لازم جهت تسریع در امور این قبیل از مشتریان اعم از ارزیابی پرونده ها، اخذ استعلامات، صدور نامه های دفترخانه، حضور نماینده بانک در دفترخانه و … باید به نحو مطلوبی در شعب انجام شود.

شعب بانک مسکن همچنین در روزهای پایانی سال جاری باید اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را به رغم ازدحام و شلوغی شعب،‌ با هدف تامین رفاه حال عموم مردم رعایت کنند و خدمات بانکی را متناسب با این اصل ارایه کنند.

ایزدی سومین ماموریت شعب بانک مسکن در ایام شب عید را تامین وجوه نقد مورد نیاز شعب و دستگاه های خود پرداز در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز سال 1398 عنوان کرد و افزود: دقت و توجه کافی در خصوص کلیه امور مربوط به دستگاه‌های مورد استفاده در سطح شعب تابعه در ایام پایانی و تعطیلات پیش‌رو ماموریت چهارم مدیران و کارکنان شعب است که بر اساس آن لازم است سرویس های دوره ای و پرستاری مناسب کلیه دستگاه‌‌های صدور کارت آنی و خودپرداز های شعب (مستقر در سالن و یا خارج از سالن شعب) به منظور بررسی اشکالات دستگاه ها و تلاش در جهت رفع ایرادات مربوطه از طریق اعلام مراتب به شرکت پشتیبانی کننده و پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب، انجام شود. همچنین اعمال کنترل مستمر و دقیق بر عملکرد دستگاه های خودپرداز از طریق سیستم مانیتورینگ نیز ماموریت دیگر در همین راستا است.

شعب بانک مسکن برای روزهای باقی مانده تا شروع سال جدید باید نسبت به بررسی، نظارت و اعمال کنترل های دقیق و مستمر خطوط ارتباطی، UPS ها، سرور ها و سیستم های برقی شعب با هدف پیشگیری از بروز احتمالی اشکال و وقوع هرگونه اختلال در ارایه خدمات مناسب به مشتریان و اهتمام لازم در پیگیری های فوری جهت رفع اشکالات حادث شده، اقدامات احتیاطی و عملیاتی لازم را انجام دهند.
به گزارش هیبنا، اعمال کنترل های لازم از سوی شعب و گروه مسکن کارت در ارتباط با در دسترس بودن، پاسخگویی به تماس ها و پیام های پرسنل مدیریت و اداره کل بانکداری الکترونیک، تأمین موجودی اسکناس، رول های ژورنال و رسید مشتری مربوط به دستگاه های خودپرداز و حصول اطمینان از صحت عملکرد دستگاه های مربوطه در طول ساعات اداری و پایان وقت کاری شعبه قبل از خروج کارکنان از شعبه نیز ماموریت هفتم شعب بانک مسکن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا