سری HUAWEI P30 چگونه با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده‌است؟

مجله آنلاین موبنا – زیبایی‌های طبیعت، از دشت‌های وسیع نمک گرفته تا شفق‌های قطبی و دب اکبر، همواره الهام‌بخش عناصر مهمی از طراحی این گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. ترکیب فوق‌العاده زیبایی بصری و تجربه کاربری مدرن باعث شده است این گوشی‌ها زیباترین گوشی‌های سری P هوآوی باشند.

«بی‌صبرانه منتظر واکنش کاربران نسبت به رنگ‌های جدید هستیم. دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنیم، باید با سلیقه و ذائقه شخصی‌مان متناسب باشد و ما دوست داریم در این سری از گوشی‌های هوآوی، برای هر کسی و با هر سلیقه‌ای، گزینه‌ای داشته باشیم. ما همیشه از طبیعت الهام گرفته‌ایم و از این لحاظ، گوشی‌های سری P کامل‌ترین مجموعه ما تا به امروز است. منابع الهام ما برای طراحی گوشی‌های این مجموعه عناصری مانند طلوع خورشید، شفق قطبی و آسمان آبی شفاف بوده است».

سری HUAWEI P30 چگونه با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده‌است؟

طراحی بیرونی

همه این جزئیات موجب شده‌اند که این گوشی دستگاهی باشد که هرگز نخواهید دور از دسترس‌تان باشد.

گوشی‌های هوشمند HUAWEI P30 در چهار رنگ متنوع عرضه می‌شوند: طلوع کهربایی، کریستال زنده، مشکی و شفق صبح‌گاهی که هر کدام نمادی از اوقات مختلف روزند.

هوآوی برای تکمیل نسخه کریستال زنده، فرایند رنگ‌آمیزی را بیش از صد بار آزمایش کرد؛ روحیه‌ای که نشان می‌دهد هوآوی تا چه حد می‌کوشد تا چشمگیرترین رنگ‌ها را ارائه کند. نسخه شفق صبح‌گاهی در گوشی‌های HUAWEI P30 هم پرطراوت‌تر و پرانرژی‌تر از رنگ تمام گوشی‌های قبلی این سری است.

سری HUAWEI P30 چگونه با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده‌است؟

طراحی سازگار با دست در همه شرایط جوی

نمایشگر گوشی هوشمند HUAWEI P30 Pro از هر دو طرف خمیده است که باعث می‌شود قرارگیری آن در کف دست راحت‌تر باشد. این گوشی برای افراد علاقه‌مند به ماجراجویی هم مناسب است، زیرا بر اساس استاندارد IP68 ساخته شده و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. به این ترتیب می‌توانید به کمک این گوشی در همه شرایط جوی با خیال راحت عکاسی و فیلم‌برداری کنید.

سری HUAWEI P30 چگونه با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده‌است؟

نمایشگرتمام صفحه

گوشی هوشمند HUAWEI P30 Pro نمایشگری از نوعfull view یا تمام صفحه دارد که رزولوشن آن به ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد و خلوص رنگ و نسبت کنتراستی بی‌عیب‌ونقص فراهم می‌کند. گوشی هوشمند HUAWEI P30 Pro به یک پنل OLED انعطاف‌پذیر مجهز شده که لبه‌های کناری آن به بیرون انحنا دارد. به این ترتیب می‌توانید تصاویر ویدئویی را در حالت تمام‌صفحه، بدون هر گونه حاشیه اضافی تماشا کنید.

سری HUAWEI P30 چگونه با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده‌است؟

گفت‌وگوها را خصوصی نگه دارید

گوشی هوشمند HUAWEI P30 Pro با تکیه بر فناوری «HUAWEI Acoustic Display Technology»، توانسته است نخستین گوشی هوشمندی باشد که نمایشگر آن به معنای واقعی از پخش شدن صدای آن در محیط محافظت میکند. این فناوری به کاربر کمک می‌کند تا تماس‌ها و یادداشت‌های صوتی‌اش را در فضاهای پرجمعیت و شلوغ، خصوصی نگه دارد. محدوده انتشار صوت این گوشی ۳۰۰ درصد وسیع‌تر است و انتشار صوت آن کیفیت بالاتری دارد. در نتیجه دیگر لازم نیست نگران این باشید که در لحظه‌های پرسروصدای محیط‌های شلوغ، صدای طرف مقابل‌تان را نشنوید یا بعضی از کلمات او را به‌خوبی متوجه نشوید.

سری HUAWEI P30 چگونه با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده‌است؟

جون سو کیم، مدیر ارشد طراحی هوآوی

جون سو کیم مدیر ارشد طراحی و رئیس گروه طراحی بخش موبایل هوآوی است. جون سو کیم نزدیک به هفت سال است که در شرکت هوآوی مشغول به فعالیت است و بیش از بیست سال در زمینه طراحی‌های مرتبط با تلفن همراه تجربه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا