معرفی و دانلود بازی شبیه ساز Poly Bridge

معرفی و دانلود بازی شبیه ساز Poly Bridge

Poly Bridge از بازی های جدید اندرویدی شبیه ساز پل سازی می باشد که با دارا بودن گیم پلی جالب و اعتیاد آور می تواند مدت ها علاقمندان به این سبک را سرگرم نماید.

مجله آنلاین موبنا – این بازی شبیه ساز که حس خلاقیت شما را به کار می گیرد تاکنون بیش از 100 هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره بسیار خوب 4.5 از 5 را کسب نماید.

Poly Bridge
Poly Bridge

در ابتدا و در نگاه اول شاید بازی از نظر شما یک بازی ساده بنظر برسد ولی با کمی بازی کردن به این نتیجه می رسید که با یک بازی چالشی روبرو هستید که برای موفقیت در آن و پشت سر گذاشتن مراحلش بایستی خلاقیت مهندسی خود را به کار بگیرید. البته در ابتدای بازی سازندگان شما را با کلیت بازی آشنا می سازند و با دید بهتری می توانید به سراغ مراحل بازی بروید. گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که شما ابزار آلات مختلفی از قبیل جاده های آسفالتی ، بست های مخصوص ، سیستم تعلیق پل و … را در اختیار دارید که بایستی با چیدن آن ها در کنار هم یک پل مستحکم را بسازید که کلیه ی وسایل تقلیه در پشت آن بتوانند به سلامت عبور نمایند.

Poly Bridge
Poly Bridge

بطور کلی بازی دارای بیش از 100 مرحله جالب و جذاب می باشد که در هر کدام از این مراحل با چالش هایی روبرو خواهید شد. فیزیک بازی بسیار خوب طراحی گردیده است بطوریکه با کوچکترین اشتباه از سمت شما در هنگام ساختن پل ، سبب خراب شدن آن می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام ساختن پل بایستی بدان توجه نمایید ، در نظر گرفتن وزن اتومبیل هایی است که قصد عبور از روی پل را دارند زیرا در نگاه اول شاید یک پل از نظر شما استحکام کافی را داشته باشد ولی با عبور یک کامیون از روی آن خراب شود. البته بازی فقط در ساخت پل خلاصه نمیشود بلکه در بعضی از مراحل بازی بایست سکوهای پرش برای موتور سیکلت ها درست کنید که بتوانند به سمت دیگر پل بروند.

تصاویر بازی Poly Bridge :

دانلود بازی Poly Bridge :

معرفی و دانلود بازی شبیه ساز Poly Bridge

 منبع: اندروید زوم