تلاش کارکنان بانک ملی در بسیج همگانی ارائه رمز پویا

بروزترین‌ها – به گزارش بروزترین‌ها از روابط عمومی بانک ملی ایران، خاتونی در این بازدید با اشاره به ضرورت ایجاد شده بر غیرفعال کردن رمزهای ایستا از ابتدای دی ماه امسال گفت: بانک ملی ایران با معرفی سامانه های شصت، رمزبان و کدهای دستوری USSD در این مسیر پیش قدم بوده است.

وی با تقدیر از کارکنان بانک ملی ایران در معرفی و فعال سازی رمز یکبار مصرف برای مشتریان بیان کرد: بانک ملی ایران همیشه سعی نموده در فرهنگ سازی اقدامات جدید نظام بانکی نقش بسزایی را ایفا نماید .

 خاتونی گفت : درروزهای اخیر تمامی همکاران این بانک با تلاش بی وقفه و ارائه ی خدمت بیشتر از زمان معمول ، در کنار مشتریان قرار گرفتند تا با هموار سازی تغییر رویه مد نظر نظام بانکی در مدل رفتار خرید مشتریان و دریافت رمز دوم که در مجموع امنیت بیشتر حساب های آنها را در پی خواهد داشت ، کمترین اختلال در فرایند کاری آنها ایجاد گردد .

خاتونی با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این بانک درخصوص فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت های بانکی مشتریان تاکید کرد: از مشتریان گرامی انتظار می رود در فرصت باقیمانده نسبت به فعالسازی رمز پویای کارت های بانکی خود اقدام کنند.

در این بازدیدها مسئولان و کارکنان شعب خیابان نادری و خیابان انقلاب تهران ضمن ارائه آمار و عملکرد واحدهای متبوع، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سوالات آنها پاسخ داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا