بیت کوین به مرز ۴۵ هزار دلار رسید

به‌روزترین‌ها–  به گزارش کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد و به ۴۴ هزار و ۷۱۴ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش ۶.۶ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار این ارز مجازی را به ۸۴۰ میلیارد دلار رساند. همین دو هفته پیش بود که بیت کوین زیر ۳۰ هزار دلار را هم لمس کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۹ بیت کوین به ارزش ۳۹ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است و تعداد بیت کوین‌های جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۷۶۸ عدد رسیده است. اتریوم نیز ۳.۱ درصد بالا رفت و هم اکنون ۳۱۳۸ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین هم ۳ دهم درصد ریخت و ۳۵۳ دلار قیمت‌گذاری شده است. کاردانو و ریپل به ترتیب ۸ دهم درصد و ۲.۵ درصد رشد قیمت داشتند و ۱.۴۷ دلار و ۸۱ سنت دست به دست می‌شوند.

شگفتی‌ساز معاملات امروز دوج کوین بود که حدود ۱۷.۵ درصد بالا رفت و الان ۲۶ سنت به فروش می‌رسد.  به طور کلی ارزش بازار ارزهای مجازی هم در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹۴ درصد بالا رفت و به ۱۸۳۰ میلیارد دلار رسید. تعداد ارزهای مجازی جهان امروز ۱۱ هزار و ۱۸۳ را دید و در این بازار ۱۲۱ میلیارد دلار هم پول جابجا شده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا