فروش خودرو ارزان‌تر از بازار!

فروش خودرو ارزان‌تر از بازار!

در حالی قرار است از فردا فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی به صورت اینترنتی آغاز شود که اختلاف قیمت یکی از مدل‌ها نسبت به بازار به بیش از ۳۰۵ میلیون تومان می‌رسد.

به‌روزترین‌ها– در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی که از فردا آغاز می‌شود. قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم ۷۹۵ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو، در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. اختلاف قیمت ۳۰۵ میلیون تومانی در این فروش از اتفاقات عجیب و قابل توجه در فروش‌های اخیر خودروسازان است.

همچنین در این طرح، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، ۷۳۵ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در بازار بین ۹۳۱ تا ۹۷۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) ۷۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

ثبت‌نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره و دیگنیتی پرایم، روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی برگزار می شود.

در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور برای فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، مشتریان می‌توانند از رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی خودروی خود را انتخاب کنند.

فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی ( ۵نفره و ۷ نفره ) بهمن موتور، ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۱۷ آبان آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.