یک وکیل مهاجرتی حرفه ای، شما را از این چالش ها مطلع می کند

وکلای مهاجرت می‌توانند مشتریان خود را از فرایند پیچیده‌ی مهاجرت آگاه کنند و آن‌ها را با موفقیت از این مسیر عبور دهند. قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف همواره در حال تغییر و تحول است و کسانی که قصد مهاجرت دارند نمی‌توانند به راحتی با تمام این تحولات همگام شوند و ممکن است از تمام الزامات مهاجرت مطلع نباشند.

حتی بروز ساده‌ترین اشتباهات در درخواست ویزا هم می‌تواند کار مهاجرت را تا چندین سال به تعویق بیاندازد و از همه بدتر اینکه این اشتباهات می‌توانند منجر به رد درخواست ویزای متقاضی شوند. اما یک وکیل مهاجرت نقش یک مشاور را برای مشتریان خود ایفا می‌کند و آن‌ها را با قوانین مهاجرتی کشور مورد نظرشان آشنا می‌سازد و جلوی بروز اشتباهات را می‌گیرد.

وکیلان مهاجرتی در مقایسه با سایر وکیلان، نقش منحصر به فردتری دارند. آن‌ها قوانین مهاجرتی را برای مشتریان خود تفسیر می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا استراتژی‌های خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و بهترین انتخاب را انجام دهند. یک وکیل مهاجرتی با تمام موارد حقوقی و قانونی مربوط به مهاجرت آشنا است.

آن‌ها در زمینه‌ی اخذ ویزای کار، ویزای تحصیل، ویزای توریستی و صدها نوع ویزای دیگر و همچنین درمورد نحوه‌ی دریافت شهروندی و اقامت دائم در کشورهای مختلف، تجربیات فراوانی دارند و می‌دانند که چه گزینه‌ای مناسب مشتریشان است و چه چالش‌هایی در مسیر او قرار دارند. نقش یک وکیل مهاجرتی این است که فرآیند مهاجرت را برایتان ساده‌ کند تا بتوانید درک بهتری از جزئیات آن داشته باشید.

چالش های مهم مهاجران

همانطور که می‌دانید مسیر مهاجرت، مسیر بسیار پر چالشی است و بسیاری از این چالش ها برای ما ناشناخته هستند و یا با آن‌ها آشنایی داریم اما نمی‌دانیم که چگونه می‌توانیم برطرفشان کنیم و ابزارهای لازم برای مقابله با آن‌ها را در اختیار نداریم. اما یک وکیل مهاجرتی مجرب، تمام اطلاعات و ابزارهای لازم برای مقابله با این چالش‌ها را در اختیار دارد و با ارائه‌ی این اطلاعات به مشتریانش می‌تواند در عبور از این چالش‌ها به آن‌ها کمک کند. برخی از این چالش‌ها به شرح زیر هستند:

موانع زبانی

نداشتن مهارت زبانی کافی، یکی از بزرگترین مشکلاتی است که حتی می‌تواند باعث رد درخواست ویزا شود. تمام برنامه‌های مهاجرتی نیازمند سطح مشخصی از دانش زبانی هستند. وکیل مهاجرتی با مشاهده‌ی مدارک و مشخصات شما می‌تواند بفهمد که آیا دانش زبانی شما برای برنامه‌ی مهاجرتی موردنظرتان کفایت می‌کند یا نه، اگر او متوجه شود که دانش زبانی‌تان برای یک برنامه‌ی خاص کافی نیست، به شما پیشنهاد می‌کند که دوباره در آزمون زبان شرکت کنید و یا روش دیگری را برای مهاجرت خود انتخاب کنید که نیاز به دانش زبانی کمتری داشته باشد.

استخدام

چالش بعدی که بسیاری از مهاجران با آن مواجه می‌شوند، یافتن یک شغل مناسب است. شما برای دریافت ویزای کاری باید از طرف یک کارفرمای خارجی، یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید. وکیلان مهاجرتی با دانش کامل خود درمورد فرصت‌های شغلی گوناگون در کشورهای مختلف به شما کمک می‌کنند تا بتوانید شغل موردنظر خود را پیدا کنید. آن‌ها با زیر و بم این کار آشنا هستند و حتی می‌توانند از طرف شما با شرکت‌های خارجی در تماس باشند تا شغل مناسبی را برایتان بیابند.

یک وکیل مهاجرتی حرفه ای، شما را از این چالش ها مطلع می کند

سرمایه گذاری و راه‌اندازی کسب و کار

شاید شما یک کارآفرین یا یک سرمایه گذار باشید که می‌خواهید کسب و کار خود را در یک کشور خارجی راه‌اندازی کنید، اما برای این کار باید با چالش هایی که در این مسیر وجود دارند آشنا باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از سرمایه خود استفاده کنید. وکیلان مهاجرتی با فرصت‌های سرمایه گذاری در کشورهای مختلف آشنا هستند و می‌دانند که چه افراد و چه کسب و کارهایی واجد شرایط این کار هستند. آن‌ها گزینه‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سرمایه گذاری انجام دهید.

یافتن مسکن

یک بزرگترین دغدغه‌ها و چالش‌هایی که برای مهاجران بوجود می‌آید این است که چگونه برای خود یک خانه پیدا کنند. شما به عنوان یک مهاجر که قرار است برای اولین بار وارد یک محیط کاملاً غریبه شوید، هیچ دانش محلی‌ای از محیط اطراف خود ندارید و با نحوه‌ی عملکرد بازار مسکن در کشور جدید آشنا نیستید. اما با استخدام یک وکیل برای مهاجرت می‌توانید از قبل با تمام این موارد آشنا شوید و اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشد، وکیلتان حتی می‌تواند به شما کمک کند که قبل از رسیدن به کشور مقصد، خانه‌ای را برای خود پیدا کنید و بیشتر با محل زندگیتان آشنا شوید. بدین ترتیب فرایند مهاجرت برایتان استرس کمتری خواهد داشت.

نحوه‌ی دسترسی به خدمات

نحوه‌ی دسترسی به خدمات موجود در کشور مقصدتان با خدماتی که در ایران دریافت می‌کنید بسیار تفاوت دارد. اکثر مهاجران اظهار دارند که در اوایل ورود به کشور جدید، دسترسی به خدمات آن کشور برایشان به منزله‌ی یک چالش بزرگ بود که تا قبل از مهاجرتشان هیچ ایده‌ای از آن نداشتند.

خدماتی از قبیل مراقبت‌های بهداشتی، مشاوره‌های حقوقی و دسترسی به خدمات اجتماعی ازجمله چیزهایی هستند که مهاجران تازه وارد را با چالش مواجه می‌کنند. البته تسلط بر زبان آن منطقه می‌تواند تا حد زیادی این چالش را برطرف کند، اما اگر از قبل اطلاعاتی در این مورد داشته باشید خیلی راحتتر می‌توانید خودتان را با شرایط جدید وفق دهید. یک وکیل مهاجرتی با تمام این چالش‌ها آشنا است و قبل از اینکه به کشور مقصد وارد شوید، اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌دهد تا در روزهای اول مهاجرت خود، دچار سردرگمی نشوید.

به طور کلی وکیلان مهاجرتی از ابتدا تا انتهای روند مهاجرت در کنار شما حضور دارند و به شما کمک می‌کنند تا روند درخواست ویزایتان بدون اشتباه پیش برود و با چالش‌های موجود در این روند آشنا شوید و بتوانید آن‌ها را برطرف کرده یا خودتان را برای مواجهه با آن‌ها آماده سازید. شما با استخدام یک وکیل برای مهاجرت می‌توانید مهاجرت بی‌استرس‌تری را تجربه کنید، وقت خود را صرف کاغذبازی‌های پیچیده‌ نکنید و اطلاعات لازم برای سکونت و اشتغال در کشور جدید را از وکیل خود دریافت کنید.

در انتخاب وکیل مهاجرتی خود دقت کنید و سعی کنید بهترین وکیل مهاجرت را استخدام کنید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد. مطمئن باشید هزینه‌ای که برای وکیل مهاجرتی خود می‌پردازید، ارزش آرامش و آسودگی خیالتان را دارد و به شدت در پذیرش درخواست ویزایتان تأثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا