کسی نه خودرو می‌خرد نه خودرو می‌فروشد

کسی نه خودرو می‌خرد نه خودرو می‌فروشد

بازار امروز خودرو همزمان با روند افزایش قیمت دلار و کاهش عرضه خودرو شاهد افزایش قیمت ها بود.

به‌روزترین‌ها– بازار خرید و فروش خودرو امروز متاثر از روند افزایشی نرخ ارز شاهد رشد قیمت ها در انواع محصولات داخلی بوده است البته علاوه بر  نرخ دلار موضوع توقف افزایش قیمت خودرو نیز تاثیرات خاص خود را بر بازار گذاشته است به نحوی که علیرغم توقف افزایش قیمت‌ها در شرکت‌های خودروسازی بازار شاهد روند افزایشی قیمت ها است.

به اعتقاد فعالان بازار همچنان عرضه خودرو توسط شرکت های خودروسازی به کندی صورت می‌گیرد که همین موضوع عاملی شده تا بازار با کمبود خودروهای صفر روبه‌رو شود.

در مجموع معاملات خودرو همچنان نسبت به ماه‌های گذشته رونقی ندارد و همه منتظر تعیین تکلیف قیمت خودرو در کارخانجات هستند چرا که با وجود مخالفت رئیس جمهور در افزایش قیمت ها بحث اصلاح قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار محول شده و این بخش اعلام کرده که طی روزهای آینده این موضوع خودرو را تعیین تکلیف خواهد کرد . با توجه به این امر بازار منتظر تغییرات قیمتی است و کسی نه خودرو می فروشد نه خودرو می خرد.

به گزارش تسنیم، امروز کوییک معمولی ۱۸۰ میلیون تومان، تیبا صندوق دار ۱۶۵ میلیون تومان ، ساینا ۱۸۱ میلیون تومان و شاهین  
۳۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است . علاوه بر این پراید ۱۱۱با قیمت  ۱۷۰ میلیون تومان، کوییک پلاس اتوماتیک ۲۶۸ میلیون تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان،  پژو پارس ۲۸۹ میلیون تومان پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۲۹۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین سمند ال ایکس ۲۵۶ میلیون تومان، دنا پلاس ۳۹۸ میلیون تومان و رانا پلاس ۲۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 منبع: تسنیم