بهترین رستوران‌های کیش برای شکم ‌گردی

بهترین رستوران‌های کیش برای شکم ‌گردی

سفر به جزیره کیش بدون شک جذاب خواهد بود. اگر در این سفر غیر از خرید و گشت و گذار به رستوران‌گردی نیز علاقه داشته باشید این جزیره رستوران‌های زیبا با غذاهای خوشمزه دارد. شکم‌گردی در واقع گردشگری غذا است.

شکم‌گردی نوعی گردشگری است که شما را با عنوان غذا و خوراکی آشنا خواهد کرد. این نوع گردشگری دلیل مسافرت افراد زیادی است. گردشگران زیادی به خاطر همین موضوع به سفر می‌روند. شکم‌گردی یا گردشگری غذا در جزیره کیش که رستوران‌هایی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی دارد سفر خوبی برای گردشگران و سفر دوستان است. شاید برای شما جالب باشد که چند رستوران در کیش را قبل از سفر بشناسید.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش در میدان سنایی این جزیره ساخته شده است. ساختمان رستوران شبیه به یک نهنگ است. این نهنگ رنگ سفید دارد. ساختمان این رستوران دلیل اسم رستوران است. رستوران نهنگ سفید کیش لیست غذای کاملی دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ های کیش است.

این رستوران در نزدیکی ساحل دریا واقع شده و زمان سرو غذا منظره خوبی را خواهید داشت. غذاهایی که در این رستوران می‌توانید پیدا کنید تمامی غذاهای ایرانی است البته غذاهای فرنگی نیز در این رستوران با کیفیت عالی پخته خواهد شد. رستوران نهنگ سفید کیش در نوار ساحلی جزیره نزدیک به بازار مریم و هتل فارابی ساخته شده است.

هر زمان که تصمیم سفر به جزیره کیش را داشتید برای رزرو و اجاره اقامتگاه مانند هتل به سایت جاباما مراجعه کنید. این سامانه تنوع اقامتگاه بالایی دارد و برای رزرو آنلاین اقامتگاه برای شما گزینه‌هایی خوبی خواهد داشت.

رستوران دارچین کیش

انتهای خیابان اندیشه در جزیره کیش یک رستوران به اسم رستوران دارچین قرار دارد. این رستوران که روبه‌روی آوای خلیج فارس است یکی از بهترین رستوران‌های جزیره است. رستوران دارچین میان ساکنین و بومیان کیش نیز طرفدار زیاد دارد.

بهترین رستوران‌های کیش برای شکم ‌گردی

غذاهای این رستوران شامل کباب، انواع خورشت، ته چین، قیمه نثار، لوبیا پلو، کباب تابه‌ای، عدس پلو و… را سرو می‌کند. این رستوران غذاهای دریایی را نیز در منوی خود گنجانده است. مسافران ایرانی و خارجی معمولا به این رستوران زیاد می‌روند. این رستوران را در خیابان اندیشه کیش باید پیدا کنید.

سفر به این جزیره زیبا نیاز به یک اقامتگاه دارد. این اقامتگاه می‌تواند یک سوئیت کیش باشد. جزیره کیش سوئیت و انواع اقامتگاه را در سایت جاباما به شما اجاره می‌دهد.  

رستوران دریایی عمو اکبر کیش

کیش یک رستوران محلی به اسم رستوران دریایی عمو اکبر دارد. این رستوران در یک محیط معمولی و غیرلوکس واقع شده است. انواع غذاهای دریایی با مواد تازه در این رستوران تهیه می‌شود. میگو و ماهی تازه در رستوران دریایی عمو اکبر کیش از بهترین غذاهای اینجا است.

این رستوران کیفیت غذاهایش بسیار خوب و خوشمزه است. اگر شما نیز محیط رستوران برایتان از اهمیت زیادی برخوردار نیست این رستوران انتخاب خوبی است. بدون شک کیفیت غذا همیشه مهم‌ترین مساله در یک رستوران است. رستوران دریایی عمو اکبر کیش در بلوار فردوسی جزیره واقع شده است. مجتمع حافظ، روبه‌روی بازار پانیذ قرار دارد. این رستوران داخل مجتمع حافظ قرار گرفته است.

برای سرو غذا در این رستوران باید چند روزی را در کیش اقامت داشته باشید. انتخاب یک اقامتگاه خوب و مناسب را به سامانه جاباما سپرده و از سفر خود بسیار لذت ببرید.

رستوران توتی فروتی کیش

نزدیکی اسکله تفریحی کیش یک رستوران به نام توتی فروتی قرار دارد. اگر شما هم دوست دارید یک غذای خوشمزه را کنار ساحل نیلگون خلیج فارس نوش جان کنید این رستوران گزینه خوبی برای شما خواهد بود. لیست غذاهای این رستوران بسیار تنوع بالایی دارد. تمامی غذاهای ایرانی را می‎توانید در رستوران توتی فروتی پیدا کنید.

این رستوران در منوی خود غذاهای فرنگی را نیز وارد کرده است. لازم به ذکر است که گفته شود توتی فروتی غذاهای دریایی نیز دارد. اگر به غذاهای فست فودی نیز علاقه داشته باشید این رستوران نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

رستوران توتی فروتی کیش پشت بام با دکوراسیون چوبی دارد. منظره پشت نام رستوران، خلیج فارس است که از تماشای آن لذت خواهید برد. این رستوران موسیقی زنده نیز دارد. شما در این رستوران از منوی کافی شاپ آن نیز می‌توانید استفاده کنید. رستوران توتی فروتی در انتهای بلوار دریا قرار دارد.  

کیش مقصد زیبایی برای سفر است. رزرو اقامتگاه در این جزیره با وجود سایت جاباما راحت انجام می‌شود. وارد سامانه جاباما شوید و بهترین اقامتگاه‌ها را از سایت برای زمان اقامت خود در جزیره انتخاب کنید. جاباما اقامتگاه‌های خوب و با کیفیتی را برای شما دارد.

رستوران پایاب کیش

فضای رستوران پایاب آرامش فراوانی دارد. این آرامش همیشه در ذهن شما ماندگار خواهد شد. این رستوران در مجموعه تاریخی پایاب کیش قرار گرفته است. سبک سنتی این رستوران فضای زیبای آن را صد چندان کرده است.

این رستوران پخش زنده موسیقی را نیز در فضای خود گنجانده است. شما با ورود به رستوران پایاب جاذبه‌های گردشگری آن را نیز خواهید دید. رستوران پایاب کیش برای مهمانان خود میز و تخت‌های چوبی زیبایی تهیه کرده است. پایاب یک چایخانه سنتی نیز دارد که می‌توانید لحظات خوشی را در این چایخانه و رستوران داشته باشید. این رستوران در میدان المپیک جزیره کیش قرار گرفته است. شما از میدان المپیک باید وارد بلوار المپیک شده و خود را به این رستوران زیبا برسانید.

بهترین رستوران‌های جزیره کیش را زمان اقامت در این جزیره با رزرو اقامتگاه از سایت جاباما می‌توانید استفاده کنید. جاباما، تنوعی بالایی در زمینه اقامتگاه در سایت خود دارد.

رستوران سالود

یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش رستوران سالود است. این رستوران برای زمان ناهار ساعت 12 تا 16 را در نظر گرفته است. زمان شام در این رستوران از ساعت 8 شب تا 12 و نیم نیمه شب است. لیست غذاهای این رستوران ایرانی و فرنگی را در کنار هم قرار داده است.

این رستوران برای سرو غذا یک تراس دارد که طعم غذا را صد برابر لذت‌بخش خواهد کرد. منظره اطراف رستوران برای شما بدون شک دیدنی و خاطره انگیز است. تنوع غذایی این رستوران بالا بوده و غذاهای با کیفیتی را در اینجا می‌توانید پیدا کنید.

از ویژگی‌های رستوران سالود باید به اجرای موسیقی زنده آن اشاره کرد. کسانی که در این رستوران وعده غذایی را صرف کرده باشند همگی از برخورد پرسنل آن تعریف می‌کنند. رستوران سالود در جاده جهان قرار دارد.

بهترین رستوران‌های کیش برای شکم ‌گردی

برای اجاره اقامتگاه در کیش به سامانه جاباما مراجعه کنید و یک اقامتگاه خوب برای خود رزرو کنید. تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در این سامانه وجود دارد. جاباما هر اطلاعاتی که شما نیاز داشته باشید را قبل از رزرو اقامتگاه در اختیار شما خواهد گذاشت.

غذای خوب و خوشمزه همیشه طرفدار خواهد داشت. یکی از تفریحات ما ایرانی‌ها گشت و گذارهای همراه با خوراکی‌ها خوشمزه و لذیذ است. این نعمات خداوند را باید قدردانی کرد. گردشگری غذایی یکی از راه‌های گشت و گذار به شهرها و استان‌های دیگر برای لذت بردن است.