لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد
![لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد 1 لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد](https://berouztarinha.ir/wp-content/uploads/2022/03/photo_2022-03-06_17-48-04-1.jpg)
بهروزترینها– به گزارش «بهروزترینها»، دکتر بیژن عباسیآرند، در این پست، یکپارچهسازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیباییشناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.
![لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد 2 لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد](https://www.berouztarinha.ir/wp-content/uploads/2022/03/photo_2022-03-06_17-48-04-1024x560.jpg)
رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المانهای بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.
به گفتۀ عباسیآرند، تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسبوکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرکهای ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.