شخصی ناشناس در حال خرید حجم زیادی از اتریوم!

شخصی ناشناس در حال خرید حجم زیادی از اتریوم!

خرید حجم عظیمی از اتریوم با دلار آمریکا در بایننس و یک صرافی متمرکز دیگر گزارش شده که نشان می‌دهد یک نهنگ ناشناس یا سرمایه‌گذار بزرگ مایل است تا حد امکان، مقدار زیادی اتریوم را در قیمت ۱،۲۲۸ دلار خریداری کند.

به‌روزترین‌ها– با توجه به این واقعیت که قدرت خرید مطابق با روند معمول باید به نحوی بر عملکرد قیمت اتریوم تاثیر بگذارد، اما طبق داده‌ها تغییری در ارزش این دارایی حاصل نشده است، اولین و مهم‌ترین علت این خرید بزرگ می‌تواند این باشد که خریدهای انبوه توسط فروش یا پیش‌فروش انبوه خنثی می‌شوند.
عدم تعادل بین سفارش‌های خرید و فروش در سطوح بالاتر اتریوم هم وجود داشت، بنابراین در حال حاضر تقریباً هر نوع افزایش قدرت خرید در بازار، باعث افزایش ارزش اتریوم نمی‌شود، مگر آنکه مؤسسات بزرگ تصمیم به بازگشت به بازار بگیرند.
متأسفانه قدرت خرید بالایی که با نوسانات صعودی در بازار همراه نباشد، ممکن است به دلیل عدم تعادل بین سفارشات خرید و فروش بوده و مشکلاتی را در آینده برای سرمایه‌گذاران اتریوم ایجاد کند.
اگر گاوها نبرد با خرس‌ها را از دست بدهند و دومین دارایی بزرگ ارزهای دیجیتال به مسیر قبلی خود بازگردد، معامله‌گر ناشناس باید خرید عظیم خود را بفروشد که با توجه به کمبود نقدینگی حال حاضر، می‌تواند مشکل‌ساز شود.