قیمت مشعل ایزوگام دسته تفنگی بزرگ

این کالا را تجار بدون دغدغه از طریق سایت اینترنتی سفارش داده و در محل مورد نیاز با قیمت مناسب تحویل می گیرند و همچنین می توان آن را در بسته بندیهای بسیار خوب به فروش رساند.

بهتر است بدانید یکی از مجموعه هایی که می تواند در حوزه محصولات مورد نظر شما راهنماییهای کاربردی و راه گشایی را در اختیار شما قرار دهد مجموعه آراد برندینگ می باشد که دارای تخصص بسیار زیادی در زمینه اقتصادی می باشد.

در این سایت می توانید مشعل ایزوگام را با قیمت مناسب و ارزان سفارش دهید و با کمک گرفتن از مشاورین ما متراژ و مقدار دقیق ایزوگام و نیز مدل مشعل مصرفی خود را سفارش دهید و در مکان مورد نظر در اسرع وقت تحویل بگیرید.

مشعل ایزوگام دسته تفنگی

یکی از مشعلهای پرکاربرد در زمینه ی نصب ایزوگام پشم شیشه می توان به دسته تفنگی اشاره نمود که قابلیت کنترل در زمان استفاده را به همراه دارد مشعل ایزوگام دسته تفنگی دارای ابعاد مختلفی بوده و شکلی شبیه به لوله ی تفنگ دارد که از قیمتهای متفاوتی برخوردار است.

این مشعل به دلیل راحت بودن بسیار تقاضای فراوان در سراسر جهان دارد و یکی از پر مصرف ترین مشعلها در صنایع مختلف به شمار می روند همانطور که می دانید مشعلهای ایزوگام در زمان نصب می بایست با دقت خاصی انجام شود زیرا اگر به طور اصولی و استاندارد شعله کشیده نشود امکان سوزاندن ایزوگام را بالا می برد و ممکن هزینه ی بسیار زیادی را برای فرد در پی داشته باشد افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند مشعلها را با تنظیم 45 درجه مواد را به صورت مذاب در می آورند و به وسیله ی پا عایق را محکم و روی هم قرار می دهند تا روی سطح مورد نظر چسبانده و سفت شود.

قیمت مشعل ایزوگام دسته تفنگی بزرگ

برخی از افراد برای محکم شدن ایزوگام بر روی سطح مورد نظر مشعل ایزوگام دسته تفنگی را دوبار گرم می کنند که بیشتر در لبه و انتهای کار انجام می دهند و این کار سبب می شود تا از سفت شدن اطمینان بیشتری را حاصل کنیم زیرا اگر ایزوگام باز شود امکان ورود آب و رطوبت به سقف ساختمان بیشتر می شود و امکان خرابی ساختمان را بسیار بالا می برد.

در زمان نصب ایزوگام آن قسمتی که دارای پوشش نایلون است مشعل زده می شود و شعله های آتش باعث می شود تا نایلون به راحتی ذوب شود و قیر یا ایزوگام به حالت چسبناک در آمده و آماده نصب می شوند.

مشعل ایزوگام بزرگ

از جمله مهمترین وسایل ایزوگام کاران حرفه ای، مشعل ایزوگام بزرگ می باشد که همراه با سر شیلنگی و شیلنگ گاز سیمی به کپسول گاز متصل می شود و معمولا به شکل تک شعله و چند شعله تولید می شوند.

ایزوگامها به کمک حرارت مشعل بر روی سطوح مختلف چسبانده می شوند و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می کنند مشعلهای ایزوگام تولید شده در کارخانه ها دو نوع می باشند: مدل ساده و مدل کلاج دار هر کدام از این مدل مشعلها کاربرد خاصی دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و قیمتهای آنها نیز متفاوت می باشد.

قیمت مشعل ایزوگام دسته تفنگی بزرگ

قیمت مشعلها با توجه به طول و سایز مشعل، کلاج دار یا ساده بودن، میزان کیفیت و برند شرکت تولید کننده متفاوت می باشد بیشترین کاربرد مشعل ایزوگام بزرگ برای گرم کردن ایزوگام و ذوب کردن قیر است و افرادی که در این حرفه ها مشغول به فعالیت هستند، بیشتر اقدام به خرید این کالا می کنند معمولا مشعلهای ایزوگام در سایزهای 40، 50، 60،70، 80 و 120 سانتی متری تولید می شوند و اکثر آنها برای مصرف سوخت خود از کپسول گاز مایع استفاده می کنند.

در هنگام استفاده از مشعل ایزوگام باید توجه شود تا مشعل را به درستی بر روی تمام قسمتهای ایزوگام نگه دارید تا ایزوگام به صورت کامل و یکپارچه بر روی سطوح مختلف بچسبد و بر اثر رطوبت، باد و باران از جای خود کنده نشود امروزه در شرکتها و کارخانه های مختلف، انواع مشعل و ایزوگام پشم شیشه با مواد اولیه با کیفیت، توسط مهندسان و کارگران مجرب طبق استانداردهای خاص، طراحی و تولید می شوند و با قیمتهای مختلف در بازار عرضه می گردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا