خرید نخ ابریشم اصل

تاریخچه پیدایش ابریشم بسیار جالب است یک روز که یکی از ملکه های چین در حال نوشیدن چای بود پیله ای در ظرف او افتاد و چنان به نظر او زیبا آمد که دستور داد تا به پرورش کرم ابریشم و تولید نخ از آن بپردازند همانطور که می‌دانید چینیها در بسیاری از صنایع پیشرفت کرده اند و رمز و راز خود را از دیگر کشورها پنهان می کنند که درباره ی تولید پارچه‌های ابریشمی نیز به این گونه بوده است.

مشتریان عزیز می توانند از طریق سایت مجموعه آراد برندینگ با پر کردن فرمی که در سایت قرار داده ایم با ما ارتباط گرفته و سفارش خود را در هر تعداد که بخواهید ثبت نمایید.

پس از آن افراد ثروتمندان از این پارچه برای پوشاک خود استفاده می کردند و پس از مدتی به دلیل درخشش خیره کننده آن به یک پارچه محبوب و گران قیمت در اختیار عموم مردم قرار گرفت و در این زمینه بازرگانیهای بسیاری از چین به سراسر کشور انجام می گرفت در کتابهای دوران مدرسه نام جاده ابریشم را به وفور شنیده و شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که دلیل نامگذاری آن چیست و از کجا منشا گرفته است.

قیمت نخ ابریشم

نوع نخ یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری می باشد که چون در انواع گوناگون با ضخامتهای متنوع در بازار وجود دارند بر اساس آنها نیز قیمت گذاری می شوند و جالب است بدانید که به طبع این مورد، قیمت پارچه ای که با هر نوع نخ تولید شده است مثل ترمه ابریشم اصل نیز بستگی مستقیم به قیمت نوع نخ به کار رفته در آن دارد.

همانطور که می دانید نخهای خام چون هزینه ای برای رنگ شدن آن در نظر نگرفته شده است از قیمت پایینتری نسبت به نخهای رنگ شده برخوردار می باشد که در رنگرزی ها رنگ شده اند.

خرید نخ ابریشم اصل

البته لازم به ذکر می باشد که حتی نوع رنگ نمودن آنها نیز بر کیفیت نخها تاثیر گذاشته و قیمتهای متنوعی نسبت به انواع دیگر داشته اند پس خرید نخ ابریشم بر اساس کیفیت، نوع رنگ، ضخامت نخ و غیره دارد.

بهتر است بگوییم مقاومت این نخها در حدی می باشد که در برابر فشار و کشش با دوام می باشد و با اجسامی که نسبتا تیز می باشند به راحتی پاره نمی شوند.

برای تولید این نخها از بهترین دستگاه ها استفاده می شود که بسیار پیشرفته نیز می باشند و باعث نمی شود که از کیفیت این نخها ذره ای کم شود.

این نخها از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشند و طبق استانداردهای موجود تولید می شوند.

نخ پنبه طبیعی

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

خرید نخ ابریشم اصل

با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از نخ ابریشم اصل لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است.

که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است و همچنین نخ پنبه در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا