همبرگر زن دستی فلزی

همبرگر با گوشت تازه گوسفندی یا گوساله تهیه می‌ شود و برای درست کردن آن کافی است فقط گوشت گوسفندی یا گوساله را چرخ‌کرده و همراه با کمی پیاز و نمک و ادویه بگذارید در یخچال استراحت کند و پس ‌از استراحت کردن گوشت همبرگر را در این همبرگر زن دستی فلزی قرار دهید و شاهد درست شدن یک همبرگر بسیار خوشمزه در خانه خود باشید.

شما عزیزان برای خرید این همبرگر زن فلزی شیک در رنگهای سفید و طلایی می ‌توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم مورد نظر نسبت ‌به خرید و ثبت سفارش این همبرگر زن فلزی اقدام کنید همچنین اگر به مشاوره یا پشتیبانی نیاز داشتید می‌ توانید با شماره کارشناسان پشتیبان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را با ما در میان گذاشته و در سریع‌ ترین زمان ممکن جواب خود را دریافت کنید.

پس ‌از استفاده از این همبرگر زن فلزی در بخش کامنتهای سایت، نظر خود را با ما به اشتراک گذاشته و میزان رضایت خود را از این محصول در قسمت کامنتهای سایت درج کنید.

همبرگر زن فلزی سفید

اگر می خواهید در خانه فست فودی خوشمزه و سالم تهیه کنید می توانید از همبرگر زن فلزی برای تهیه ی آن بهره ببرید و یکی از رنگهایی که در بین ایرانیان محبوب است رنگ سفید می باشد و می توانید همبرگر زن فلزی خود را به رنگ سفید تهیه کرده و با آن فست فودی درست کنید که بچه ها عاشق آن هستند.

البته گوشت فیله ای که با آن همبرگر را تهیه می کنید فواید بسیاری از جمله رشد کودکان و نوجوانان شما دارد زیرا این گوشت سرشار از پروتئین است و برای رشد عضلات و استخوان بسیار مفید می باشد.

همبرگر زن دستی فلزی

همانطور که گفته شد همبرگر زن فلزی شیک در بازار وجود دارد و شما می توانید پس از تهیه ی آن در خانه با این روش همبرگر گوشت گوساله بسیار خوشمزه ای را تهیه کنید.

طرز تهیه همبرگر خانگی با همبرگر زن فلزی به این گونه است که مقداری از گوشت را درون همبرگر زن قرار می‌ دهیم و درب آن را با کمک اهرم دستی می ‌بندید و فشار می ‌دهید و همبرگر شما قالب می ‌گیرد و آماده‌ است.

اگر می‌ خواهید همبرگر پنیری درست کنید می ‌توانید یک لایه همبرگر نازک‌ تر را بر روی همبرگر زن بگذارید و کمی پنیر موزارلا و یا پنیرهای ورقه ‌ای گودا را بر روی آن قرار دهید و مقداری گوشت نیز را بر روی آن قرار دهید و سپس در همبرگر زن دستی را ببندید و فشار دهید تا همبرگر پنیری شما آماده شود.

همبرگر زن فلزی ویژگیهایی چون قابل شستشو بودن آن هم بسیار آسان و راحت را نیز دارد و می ‌توانید با این همبرگر زن فلزی انواع و اقسام همبرگرها را تهیه و بعد از سرخ کردن آن را با نان و سالاد و سسهای مخصوص میل کنید.

همبرگر زن فلزی دستی

این دستگاه ها برای ترکیب مواد بسیار مفید بوده که نمونه همبرگر زن  فلزی دستی بسیار پرکاربرد می باشد و دارای طرفداران بسیاری است.

این دستگاه برای آماده سازی گوشت مرغ و دیگر مواد غذایی بوده که در مراکز مختلفی مانند هتل، رستوران و کارخانجات تولید کننده استفاده می شود.

این دستگاه از جمله ماشین آلات پیشرفته می باشد که در تهیه و تولید انواع مختلف غذاها از جمله همبرگر مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا این دستگاه به این صورت کار می کند که گوشت چرخ کرده طعم دار را با سایر افزودنیها درون آن ریخته و سپس قالب گیری می کند و به ابعاد مختلف آماده می کند.

همبرگر زن دستی فلزی

دلیل دیگر استفاده از همبرگر زن دستی کاهش دور ریز مواد مصرفی بوده و باعث صرفه جویی در مواد اولیه می شود و همچنین کاهش تعداد نیروی انسانی می باشد.

این دستگاه محصولی کاملا بهداشتی را با مقادیر بالا در زمان کم تولید کرده و نیازی به افراد دوره دیده و ماهر ندارد.

کارخانجات این دستگاه را از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و استحکام فوق العاده تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

این محصول از قطعات درجه یک ساخته شده و به راحتی می توان آن را شست و شو داد و آثار گوشت را به راحتی پاک کرد و همچنین همبرگر بسیار عالی را با رعایت بهداشت تهیه و تولید کرد.

برای خریداران تولید یک همبرگر خوشمزه و بهداشتی بسیار اهمیت دارد که به همین منظور این دستگاه را خریداری کردهو مورد استفاده قرار می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا