شورت گیاهی مردانه بزرگ

اما باید دید آیا این لباسهای زیر همان گونه که از فروشندگان از آنها تعریف می کنند، می باشد و آیا ارزش این را دارا می باشد که برای آنها پولی پرداخت کرد و علاوه بر زیبایی آیا کیفیت لازم را نیز برخوردار می باشد یا خیر.

با توجه به اهمیت لباسهای زیر به این دلیل که مستقیما با پوست بدن در ارتباط می باشند و این که همیشه افرادی سودجو وجود دارند که به فکر منافع خود بیشتر از رضایت خریداران اهمیت می دهند پس باید دید شورتهای گیاهی چه خصوصیاتی دارند و چگونه می توان جنس با کیفیت را تشخیص داد و در دام افراد منفعت طلب قرار نگرفت زیرا انتخاب این البسه برای سلامتی شخص بسیار مهم می باشد.

شورتهای گیاهی موجود در بازار از جمله سایت آراد برندینگ سه مدل هستند، شورتهایی که فقط اسم گیاهی را دارا می باشند و با وجود نرم و لطیف بودن آنها شاهد درصد بالایی الیاف مصنوعی و رنگهای شیمیایی در آنها هستیم ولی به علت نرم بودن آنها به اسم شورت گیاهی نامیده می شوند و دسته دوم شورتهای گیاهی معمولی هستند که در ساخت آنها مقدار زیادی الیاف گیاهی مثل پنبه به کار برده شده است.

این شورتها به اسم شورت نخی هم شناخته می شوند و به علت عرق گیر بودن آنها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و در آخر شورتهای گیاهی ارگانیک هستند که در تهیه آنها از پارچه و حتی رنگ آمیزی تا جای ممکن باید از مواد طبیعی استفاده شده باشد.

شورت گیاهی مردانه

تا کنون درباره انواع شورتهای گیاهی موجود در بازار صحبت کرده ایم، اکنون باید درباره مزایای این شورتهای گیاهی مردانه یا زنانه بیشتر صحبت کنیم.

اهمیت دادن به خرید شورتهای گیاهی با کیفیت از آنجایی که شورتهای بی کیفیت دارای درصد بالایی الیاف مصنوعی بوده و این الیاف باعث ایجاد حساسیت پوستی یا آلرژی برای شما خواهد شد، بر کسی پوشیده نیست این لباس زیر در صورت خرید درست مزایای زیادی را دارا می باشد که از آن می توان به این اشاره کرد که چون در تهیه این البسه هیچ مواد سمی استفاده نشده است و از پارچه نخی می باشد پس برای پوست شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و دیگر این که می توان گفت امکان تنفس بسیار خوب را برای پوست شما فراهم می کند و امکان جذب عرق را دارا می باشد و غیره.

شورت گیاهی مردانه بزرگ

این لباسهای ریز ارگانیک یعنی شورت گیاهی مردانه در کنار محاسن آن چند مورد کوچک نیز دارا می باشد که شاید برای عده ای معایب باشد و این به دید و خواسته خریدار بستگی دارد، این شورتها به علت این که از رنگهای طبیعی در ساخت آنها بهره گرفته شده است پس تنوع رنگ زیادی را دارا نمی باشند و رنگ آنها ثبات کمتری دارد و به اندازه شورتهایی که دارای الیاف مصنوعی هستند، انعطاف پذیری و کشسانی را دارا نمی باشند.

شورت گیاهی بزرگ

طبیعتا افرادی که از لباس زیر از جمله شورت گیاهی استفاده می کنند از نظر سایز با يکديگر متفاوت هستند و درصدهای کمی از این افراد جزو سایز بزرگ محسوب شده و با داشتن اضافه وزن زیاد، سایزهای استاندارد این محصول برای آنها تنگ به نظر می رسد از این رو بیشتر تولیدکنندگان برای رفع نیاز افراد مزبور برای استفاده از لباس زیر، سعی دارند سایزهای بزرگ را در طرحهای مختلف تولید و عرضه نمایند.

شورت گیاهی مردانه بزرگ

در بازار فروش قیمت شورت گیاهی بزرگ بیشتر از نوع معمولی این محصول می باشد چون در تولید سایزهای معمولی، تفاوت میزان پارچه مصرفی بسیار کم بوده است بنابراین قیمتهای اعمال شده برای تمامی سایزها در یک اندازه لحاظ می شود لذا این امر برای تمامی پوشاکهای عرضه شده در بازار نیز صدق می کند اما شورتهای سایز بزرگ، متراژ بالایی از پارچه مصرفی را نیاز داشته و مورد استفاده قرار می دهند بنابه این موضوع افزایش قیمت امری دور از ذهن نمی باشد.

با توجه به اینکه خاصیت پارچه شورت گیاهی، کشدار بودن این محصول و انعطاف زیاد آن است لذا در سایزبندی، این موضوع برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد و همچنین در قالب بندی استاندارد سایز، تفاوت میزان انعطاف پارچه از مقدار سایز موردنظر کم می شود و سپس برش موردنظر انجام می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا