خرید دستمال کاغذی سافتلن ضد حساسیت قدیمی

خرید دستمال کاغذی سافتلن ضد حساسیت قدیمی

اگر بخواهیم به توضیحاتی درباره دستمال‌ کاغذی بپردازیم باید بدانید که این دستمال می‌ تواند جزء دسته حوله‌ ها قرار بگیرد که دارای قدرت جذب بسیار بالایی است و معمولاً به‌ صورت یک ‌بار مصرف از آن استفاده می ‌شود و از نوعی کاغذ نیز تهیه و تولید شده‌ است.

حوله‌ های کاغذی به‌ سادگی توسط آب خیس می ‌شوند و از بافت سستی تشکیل‌ شده ‌اند که سبب می ‌شوند تا آب به‌ راحتی بتواند بین فیبرهای آنها حرکت کند و دارای اثر مویرگی نیز می ‌باشد این دستمال کاغذیها شباهتهای بسیار فراوانی با حوله ‌ها دارند و از آنها نه‌ تنها برای خشک کردن دست بلکه برای تمیز کردن سطوح، پنجره‌ ها، گردگیری کردن و حتی تمیز کردن لکه ‌هایی که در مکانهای مختلف ایجاد شده‌ است مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

اگر به دنبال یک دستمال کاغذی مرغوب هستید ما به شما خرید دستمال کاغذی سافتلن را توصیه می کنیم این حوله های یکبار مصرف دارای انواع مختلف و متفاوتی می ‌باشد به‌ عنوان مثال یکی از پر کاربرد ترین آنها می‌ تواند دستمال ‌کاغذی رومیزی باشد علاوه ‌بر اینها دستمالهای حوله ‌ای کاغذی معمولاً در توالتها نیز مورد استفاده عموم مردم می ‌باشند و می ‌توانند جزء دسته وسایل بهداشتی نیز قرار بگیرند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در قرن نوزدهم یک شرکت کاغذ سازی از این دستمالها را برای اولین بار برای جلوگیری از گسترش ویروس سرما خوردگی تولید کرد اگر بخواهیم ترکیبات تشکیل‌ دهنده حوله ‌های کاغذی را بررسی کنیم باید بدانید که آنها معمولاً از خمیر کاغذ یا حتی خمیر کاغذ بازیافتی تهیه می ‌شوند که می ‌تواند از چوب گردو یا حتی محصولات فیبردار استخراج بشوند.

دستمال کاغذی ضد حساسیت

وجود دستمال ضخیم رو میزی در اتاق کار، میزهای پذیرایی، اتاق خواب و بسیاری از فضاهای دیگر نکته مهمی است و از این پاکتها در سالنهای پذیرایی، تالارها و برگزاری جلسات و مراسمات مختلف نیز استفاده می شود و تعداد بالای دستمال موجود در پاکت این محصول بهداشتی را برای قرار دادن روی میز و استفاده عمومی مناسب می کند.

در حال حاضر انواع بسیار مختلفی از دستمال کاغذیهای رو میزی به صورت ساده، طرح دار، رنگی، معطر و در تعداد مختلفی از برگ دستمال تهیه شده و در پاکتهای شیک و زیبا با طرح و رنگهای مختلف مناسب با انواع فضاها تولید و توزیع می شوند.

در گذشته کیفیت پایین بسته بندی سبب می شد برای زیبایی بیشتر و مراقبت از دستمالها، پاکت را در جا دستمالیهای شیک قرار دهند اما امروزه کیفیت و زیبایی که در طراحی پاکتها به کار می رود سبب شده است که به تنهایی و بدون کاور از دستمال رومیزی با ظاهر زیبا استفاده کنید.

خرید دستمال کاغذی سافتلن ضد حساسیت قدیمی

همانطور که می دانید بیشترین کاربرد دستمال برای خشک کردن و پاک کردن دست و صورت به جای حوله ساده است و امروزه دستمال کاغذی ضد حساسیت را با مواد اولیه مرغوب و نانو تهیه می کنند تا در تماس با پوست بدن و صورت به ویژه پوستهای حساس ایجاد آلرژی و عارضه پوستی نکند.

قطعا تا به حال دستمال کاغذی بی کیفیت دیده و یا خریده اید و متوجه بافت نا مناسب، خشک، زبر و یا قدرت جذب پایین آن شده اید که در تماس با رطوبت و یا سایر مواد سریعا پاره شده و به خورده دستمال تبدیل می شود و درون جیب، کیف و حتی روی لباسهای شما را پر از پرز و کثیفی می کند.

چنین دستمالهایی معمولا با مواد بازیافتی و بی کیفیت و روشهای غیر اصولی تهیه شده و استانداردهای یک دستمال بهداشتی و مرغوب را ندارند و به سرعت بافت اولیه خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نیستند.

دستمال کاغذی قدیمی

بسته بندیهای دستمال کاغذی نیز بسیار متنوع است که می توان به جعبه ای، رولی، کیلویی، دایره ای و غیره به عنوان مهم ترین آنها اشاره نمود که از هر کدام از آنها، در مکانهای مختلف و برای کاربردهای گوناگونی استفاده می شود.

به عنوان مثال از دستمال کاغذی ضخیم و کیلویی در اکثر بیمارستانها و مکانهای عمومی دیگر استفاده می شوند که هم دارای تعداد بیشتری است و هم از قیمتهای مناسب تری برخوردار هستند.

دستمال کاغذی ضخیم دارای جنس و کیفیتهای متفاوتی نیز می باشند که انواع مرغوب و با کیفیت آنها، آب و رطوبت را به خوبی جذب کرده و همچنین تکه تکه نمی شوند.

خرید دستمال کاغذی سافتلن ضد حساسیت قدیمی

در گذشته نیز نمونه های زیادی از انواع دستمال کاغذی وجود داشته است که بسیاری از نمونه های قدیمی، الان نیز در بسیاری از مراکز  از دستمال کاغذی قدیمی استفاده می شوند که دارای کیفیت و جنسهای متفاوتی نسبت به انواع جدید دارند.

این نوع از دستمالها، در دو نوع ضخیم و معمول تولید می شوند که از هر کدام از این محصولات در مکانهای مختلف و برای کاربردهای گوناگون استفاده می شوند.

دستمال کاغذی قدیمی، بیشتر به صورت فله ای به فروش می رسند که دارای تعداد بالا و همچنین قیمتهای مناسب تری است.

امروزه از جعبه های با مقوا کرافت بسیار متنوعی نیز برای انواع دستمال کاغذی استفاده می کنند که جعبه ها در طرح و رنگهای قدیمی، دارای طرفداران و خریداران بیشتری است که به همین دلیل شرکتهای تولیدی برخی از محصولات خود را با این نوع بسته بندیها به بازار عرضه می کنند.