چرا آرد سوخاری و پودر سوخاری شکل و قیمت متفاوتی دارند؟

از آرد سوخاری برای طعم دار کردن و خوشمزه کردن انواع محصولات گوشتی نظیر گوشت، مرغ، ماهی و میگو صورتی از دیگر مواد همانند قارچ و غیره استفاده می شود. این ماده بهترین ترکیب برای مزه دار کردن انواع مواد پروتئینی می باشد.

برای تهیه ی یک آرد سوخاری خوشمزه شما می توانید پودر نان تست خشک شده، پودر آویشن، پودر زردچوبه، پودر شنبلیله خشک شده، پودر پیاز، مقداری ادویه ی گرم ماسالا به منظور ایجاد طعمی خاص و متفاوت، نمک و فلفل، پودر شوید خشک شده و یا حتی قرص اماده سوپ برای ایجاد طعم در آرد سوخاری را باهم مخلوط کرده و برای رفع بوی ضخم مرغ و دیگر محصولات گوشتی از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

یکی از مهم ترین پارامتر های طعم خوب در غذا های سوخاری استفاده از آرد پودر سوخاری درشت است، اما نه هر آرد سوخاری، آرد سوخاری خوب خارجی درشت که به آن پانکو نیز میگویند که ما آن را به شما ارائه میکنیم.

اگر نگوییم بهترین قطعا یکی از بهترین گزینه های حال حاضر بازار به شمار میرود که در حال حاضر طرفداران بسیاری را به دلیل طعم بینظیر، کیفیت مثال زدنی و عطر طعم فوق العاده ای که دارد به خود اختصاص داده است، که میتوانید با استفاده از آن طعمی بینظیر به غذا های سوخاری خودتون ببخشید و خاطراتی خوش در کنار خانواده درحال خوردن یک مرغ سوخاری یا یک استریپس با طعمی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

آرد سوخاری نارنجی

یکی از فوت وفن های ساخت ارد سوخاری نارجی این است که وقتی می خواهید نان باگت را تبدیل به ارد سوخاری کنید نباید ان را خیلی پودر کنید باید ان را به صورت دانه های شکر دراوریم. شما می توانید نان های باگت خرد شده را در کیسه فریزر زیپ دار قرار دهید و با گوشت کوب حسابی خرد کنید. البته می توانید از نان های همبرگر یا تست استفاده کنید.

امروزه تولید کنندگان ارد سوخاری نارنجی در بسته بندی های مختلف به بازار ارائه می دهند که با کیفیت های متفاوتی وجود دارد. محصولی مثل اراد سوخاری نارنجی یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مواد غذایی می باشد که از بقیه مواد غذایی متمایز می کند. اگر از این محصول یک بار استفاده کنید عاشق طعم و بوی ارد سوخاری نارنجی می شوید. توجه داشته باشید در هنگام خرید از کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

چرا آرد سوخاری و پودر سوخاری شکل و قیمت متفاوتی دارند؟

تولید کنندگان آرد سوخاری سفید با تخصص به علم روز که در انها به کار رفته است این نوع ارد سوخاری را تولید کرده اند  و همچنین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از اطلاعات به دست امده استفاده کنید تا محصول بهتر و کارامد تری را تهیه کنید .

همچنین مجموعه ما با چندین سال سابقه در تولید و فروش این محصولات می تواند در این زمینه به شما یاری رساند.

آرد سوخاری و پودر سوخاری

اینکه آرد سوخاری خوبه یا پودر سوخاری، سوالی است که نمی توان جواب قطعی و واضحی به آن داد، زیرا هر دوی آنها به نحوی و با توجه به نیاز خاصی خوب می باشند. پودر های سوخاری به دلیل مانع شدن از هدر رفت نان بهتر می باشند و همچنین آن ها  از تنوع بالاتری برخوردار می باشند.

چرا آرد سوخاری و پودر سوخاری شکل و قیمت متفاوتی دارند؟

تفاوت آرد سوخاری و پودر سوخاری در این است که در تهیه ی آرد سوخاری ما مخلوطی از آرد سفید و ادویه را داریم، اما برای تهیه ی پودر سوخاری نیازمند به نان خشک می باشیم. پودر های سوخاری نسبت به آرد از تنوع بالاتری برخوردار می باشند و انواع مختلفی نیز دارند.

شما می توانید پودر سوخاری را آماده خریداری کنید یا آن را در منزل تهیه نمائید. برای تهیه یک پودر سوخاری خوب، نیازمند به استفاده از قسمت های خمیری نان می باشیم که می بایست آن ها را خشک کرده و سپس آسیاب نماییم.

همچنین برای خشک کردن می توانیم از روش های سنتی یعنی در مقابل آفتاب قرار دادن و یا در فر قرار دادن استفاده کنیم. زمانی که نان کاملا خشک و پوک شد آن را آسیاب کرده و کاملا خرد کنید سپس می توانید به آن ادویه های لازم را جهت طعم دار کردن اضافه نمایید و پس از  آن بسته بندی کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا