جلسه تولید کنندگان گرانول پی وی سی جهت ایجاد تحول در این صنعت

جلسه تولید کنندگان گرانول پی وی سی جهت ایجاد تحول در این صنعت

گرانول پی وی سی مواد اولیه تولیدات در صنایع صنعتی، تجاری و خانگی است. بازار خرید و فروش گرانول در ایران بسیار داغ است و قیمت گرانول های پی وی سی به صورت عمده با یکدیگر تفاوت دارد. شما میتوانید بهترین قیمت روز و عمده این محصول را از ما بپرسید.

گرانول  پرکاربردترین مواد در صنعت پلاستیک سازی و پتروشیمی است که عمدتاً در پتروشیمی های اروند، بندر امام و آبادان تولید می شود. در حقیقت از ترکیب نوعی مواد بازیافتی  و مواد اولیه پودری گرانول پی وی سی به دست می آید، به عبارت دیگر از پلیمری زا سیون پلیمر پلی اتیلن به دست می آید که صد در صد قابل بازیافت می باشد. به طور کل از تمام مواد پلیمری گرانول را می توان به وجود آورد و فرق بین گرانول پلیمر در خواص فیزیکی آن است.

در تولید گرانول همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن پرداخته شده است باید شرایط مطلوب پلیمریزاسیون وجود داشته باشد تا این محصول به شکل کریستالی در بیاید و اگر این شرایط مناسب نباشد گرانول به شکل محلول یا پودر تولید می شود.

علت استفاده از گرانول در صنعت مواد پلاستیکی این است که گرانول ها به شکل تکه های خیلی ریز تولید می گردد که این برای دستگاه های قیفی پلاستیک و شکل دهی مواد پلاستیکی بسیار مناسب است، مواداولیه گرانول در قیف های این دستگاه ریخته می شود و پس از فرایندی از طریق ورودی های قیف به دستگاه هدایت می شود، با دیدن حرارت انعطاف پذیر می گردد و با دستگاه های تزریق اتوماتیک به شکلهای طراحی شده پلاستیکی تبدیل می گردد.

تولید کنندگان گرانول پی وی سی

همانطور که می دانید، برای تولید گرانول پی وی سی عواملی مانند دما، کاتالیزور، فشار و مواد اولیه باید دقت نمود تا بتوان محصولی که تولید می شود را در مصارف مختلف به کار برد.

لازم به یادآوری می باشد که پلیمری که در مرحله اول توسط مواد اولیه ذوب می شود، در زمان پخش گرانول پی وی سی شکل خاصی به خود می گیرد و از خواص بالاتری نسبت به بقیه برخوردار می باشد.

گرانول هم برای تولید کنندگان و هم در بین مصرف کنندگان از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار است، از این رو روش تولید گرانول پی وی سی و مستربچ کربنی بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد.

جلسه تولید کنندگان گرانول پی وی سی جهت ایجاد تحول در این صنعت

روشهای مختلفی برای تولید کنندگان گرانول پی وی سی وجود دارد از جمله؛ گرانول رشته ای و تولید گرانول خشک که می توان نام برد.

به طور کلی گرانولها برای اینکه تبدیل به قطعات پلاستیکی شوند ،ابتدا باید ذوب شده و بعد از آن به شکل و سایز دلخواه در بیایند.

دو روش برای تولید مواد اولیه گرانول پی وی سی وجود دارد که به اختصار توضیح می دهیم:

روش اول: در این روش محصولات نفتی توسط کارخانجات پتروشیمی به ماده اولیه تبدیل می شوند که به عنوان بهترین ماده برای قطعات پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد.

روش دوم برای تولید گرانول روشی می باشد که در آن از بازیافت و خرد کردن ضایعات و پتها استفاده می شود.

گرانول پی وی سی تهران

کارخانه جاتی که مواد بازیافتی مختلفی را به مواد پلیمری تولید می کنند در کشور ما فراوان هستند گرانول پی وی سی اصفهان و تهران یکی از تولیدات مختص این کارخانه جات می باشد که در بهترین کیفیت تولید شده و در بستری مناسب مورد استفاده قرار می گیرد از آن جایی که این محصول از مواد بازیافتی تولید می شود بسیار برای طبیعت مفید است زیرا جمع ‌آوری این مواد بازیافتی از طبیعت می تواند باعث پاکسازی محیط زندگی شود و رها کردن این مواد می ‌تواند آسیب جدی به طبیعت وارد کند بنابراین کارخانجات مواد را جمع‌ آوری می ‌کنند و برای تولید گرانول به کار می برند.

گرانول با رنگهای مختلفی تولید می شوند و انتخاب مشتریان اغلب به رنگ شفاف است چون آنها می ‌دانند که گرانول شفاف بدون هیچ گونه مواد افزودنی است و برای تولید بیشتر مواد مصرفی از گرانول باید استفاده نمود از گرانول شفاف در صنعت پزشکی و کشاورزی بسیار فراوان مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در بسته بندی مواد غذایی کارایی دارد انواع کیسه های فریزر با این مواد تولید می شوند که برای بسته بندی مواد غذایی کارایی داشته باشند.

جلسه تولید کنندگان گرانول پی وی سی جهت ایجاد تحول در این صنعت

اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنیم می توانیم گرانول پی وی سی تهران را به راحتی پیدا کنیم با مطالبی که در این مقاله بیان کردیم به خوبی می توانید انواع گرانول را در اطراف خود ببینید و در مورد آن اطلاعات درستی را ارائه دهید بسیاری از کارخانجات پلاستیک سازی مواد اولیه احتیاج دارند و برای خرید آن اقدام می کنند و همواره به دنبال بهترین نوع این مواد هستند و خوشبختانه کارخانجات نیز توانسته اند با فناوریهای جدید و علم روز این مواد را با کیفیت خوبی که دارند تولید کنند و در تناژ بالایی به فروش برسانند.