قیمت سینک توکار تبریز

قیمت سینک توکار تبریز

از آنجا که بانوان مدت زیادی در آشپزخانه هستند این مکان و تجهیزاتش حائز اهمیت بالایی است بخصوص ظرفشویی و سینک توکار، سعی کنید برای خرید سینک در کنار قیمت به کیفیت نیز خیلی توجه کنید، از فروشنده های معتبر کسب اطلاعات کنید.

به قول مهندسان آشپزخانه قلب خانه است سینک ظرفشویی یکی از اصلی ترین عنصرها در آشپزخانه است که بیشترین کاربرد آن برای شستن ظروف مختلف در آشپزخانه می باشد که شما باید ابتدا اطلاعات مورد نیاز را کسب کرده سپس طبق نیازهایتان و سلیقه، بودجه و میزان استفاده ای که از سینک دارید دست به انتخاب بزنید.

یکی از شهرهای فعال در زمینه ی محصولات خانه و آشپزخانه به خصوص سینک توکار و انواع دیگر آن شهر تبریز بوده که محصولات خود را به تمامی شهرهای کشور ارسال نموده و خریداران این محصول از رضایت نسبی برخوردار می باشند در صورت علاقمنی می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ نسبت به شناخت بیشتر تولید کنندگان تبریزی یپردازید.

همان طور که گفتیم سینک توکار طلایی از مزایا و کیفیت بهتری نسبت به سینک رو کار برخوردار بوده و از مشخصات فنی آن می توان به طول 40 تا 140 سانتی متری و عرض 50 تا 60 سانتی متری اشاره کرد که قبل از خرید نیاز است تا اندازه گیری لازم صورت گیرد و اندازه ی مناسب را خریداری و نصب نمایید.

سینک توکار تبریز

سینکهای روکار، مدل قدیمی تر سینک بوده و از اندازه های استاندارد برخوردار نمی باشد و جهت نصب آن باید قسمتی از محصول را برش داد تا روی کار سوار شود و به همین دلیل اکثریت مردم نوع توکار را انتخاب و خریداری می نمایند.

همچنین سینک رو کار از تنوع طرح و شکل زیادی برخوردار نبوده و کابینتهای امروزی امکان نصب سینک رو کار را ندارند.

قیمت سینک توکار تبریز

توجه داشته باشید که به علت استفاده ی روزمره از سینک آشپزخانه نیاز است که این محصول از ضمانت کافی برخوردار باشد و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در آن امکان استفاده از ضمانت محصول وجود داشته باشد تا کمترین ضرر را متحمل مصرف کننده نماید، بنابر این هنگام خرید سینک توکار تبریز آن را از مراکز و تولیدیهایی خرید نمایید که مورد ضمانت و گارانتی قرار گرفته باشد و نیز این ضمانت قابل پی گیری و بررسی باشد.

 جالب است بدانید که تا اواخر قرن 18 میلادی یعنی قبل از اختراع سینک آشپزخانه مردم جهت شستن ظروف خود از حوزچه هایی استفاده می کردند که عمومی بود و باعث انتقال بیماریها به افراد می شد، به همین دلیل و دلایل دیگر از جمله افزایش فرهنگ مردم، تولید کننده ها به فکر ساخت وسیله ای افتادند که در هر خانه ای استفاده از آن امکان پذیر باشد و مردم از آن جهت شستشوی ظروف خود استفاده نمایند.

قیمت سینک توکار

برای خرید تجهیزات منزل به ویژه لوازم آشپزخانه، متراژ آشپزخانه، مقدار نیاز و مصرف از آشپزخانه، نوع کابینتها، دکوراسیون و غیره خیلی اهمیت دارد.

سینک توکار برای افرادی که بدنبال قیمت مناسب می گردند و با ظرفشویی خیلی سر و کار دارند گزینه خوبی است، انواع ظرفشویی از نظر جنس را نام می بریم که هر کدام متریال خاص خود را دارد سینک استیل، گرانیت، سنگ، شیشه، چدن، سرامیک و مس سینکهای استیل زنگ نمی زنند و مقاومت آنها در برابر تغییر رنگ و رطوبت بالاست و جزو پرفروش ترین سینکها محسوب می شوند و قیمتشان از سایر سینکها ارزان تر است.

قیمت سینک توکار تبریز

سینکهای استیل با دکوراسیون همخوانی دارند، سینک گرانیتی از سنگ گرانیت و رزین ساخته می ‌شوند به آنها سینک کامپوزیتی هم گفته می شود تنوع طرح و رنگ زیادی دارند و مقاومت و دوام شان بالاست این نوع سینک تا ۵۳۵ درجه فارنهایت را تحمل می کند با توجه به صحبت های ارائه شده در حال حاضر قیمت سینک توکار نسبت به جنس و کیفیت شان واقعا استثنایی است.

سینکهای گرانیتی در دو نوع ساده و براق هستند، سینکهای سنگی معمولاً از سنگ کوارتز است قیمت آنها کمی بالاست و یک سری از سنگ مصنوعی به نام کورین تولید می شود مقاومتش در برابر حرارت بالاست، سینکهای شیشه ای زیبا و مدرن هستند و جز سینکهای مجلل و لوکس محساب می شوند.

جنس شیشه آنها سکوریت است و لگن شان از جنس استیل و آسیب پذیرترند، سینکهای چدنی از چدن که بسیار محکم است ساخته می شود و قیمتشان بالاست و در مقابل تنوع و دوام بالایی نیز دارند سینکهای سرامیکی معمولاً برای روشویی و وان حمام استفاده می شود حالا نوبت به سینکهای مسی می رسد، سینکهای مسی زیبا و منحصر به فرد هستند و در دو نوع دست ساز و ماشینی تولید می شوند استحکام بالایی دارند و در مرور زمان درخشش اولیه خود را از دست می دهند.