قیمت سگ جیبی خرسی

قیمت سگ جیبی خرسی

سگها دارای اندازه های مختلفی هستند که نوع جیبی آن قد و قواره ی بسیار کوچکی دارد و بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

سگ جیبی و سگ گرگی بسیار زیبا و خوشگل بوده که رنگ سفید آن بسیار بین طرفداران محبوب است و به دلیل کوچک بودن برای منازل آپارتمانی بسیار مناسب می باشد.

سگهای جیبی به نوعی سگهای مینیاتوری هستند که مورد پسند بسیاری از کودکان و جوانان قرار گرفته است و دارای نژادهای مختلفی می باشند.

این سگها بسیار باهوش و جذاب هستند و می توانند به عنوان یک بازی سرگرم کننده برای افراد به شمار رود.

همچنین غذای بیش از حد به سگهای جیبی ممکن است آنها را چاق کند و باعث بروز بیماریهای خطرناک شود و جان سگ را به خطر بیاندازد.

سگهای جیبی به عوامل بسیار زیادی مانند اصل، نژاد و اصالت سگ بستگی دارند که هر کدام از آنها دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند و سایت آراد برندینگ یکی از سایتهای معتبر می باشد که انواع سگهای جیبی را با گواهی سلامت با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد.

در این سایت می توانید هر نوع سگ جیبی را با هر نوع نژادی که می خواهید پس از مشاهده ثبت سفارش کرده و آن را در کوتاه ترین زمانن ممکن در مقصد تحویل بگیرید.

این سگها زیر نظر دامپزشک و تائیدیه ی سلامت واکسینه شده هستند و دارای اصالت نژاد و شناسنامه دار می باشند و به راحتی می توان آنها را خریداری کرد.

سگ جیبی سفید

سگهای جیبی به راحتی رام می شوند و با توجه به اعمال صاحب خود آن را اجرا می کند و یکی از گوش به حرف ترین حیوانات رام شده به شمار می روند.

سگهای جیبی مدلها و نژادهای متفاوتی دارند که می توان به پینشر، تریر، پودل شیتزو، پاک، منچستر، پومر و پاپیلان اشاره نمود که هر کدام از آنها نگهداری و مراقبتهای خاص خودش را دارد و دارای اشکال و قیافه های با مزه و زیبایی می باشند.

سگهای پینشر با نام میمونی هم شناخته می شود، زیرا شکلی شبیه به میمون دارد و بسیار حیوانات شجاع و نترسی می باشند.

در نظر داشته باشید این سگ ریزش موی فراوانی دارد و ممکن است در طول روز مقدار زیادی از موی این حیوان ریخته و سپس بر روی بدنش رشد کند اما سگهای تریر شکلی شبیه به خرس را دارند و بسیار مهربان و خوش برخورد هستند.

قیمت سگ جیبی خرسی

سگهای جیبی و سگ نگهبان معمولا در رنگهای ترکیبی مانند خاکستری، قهوه ای، مشکی و سفید می باشند که بر اساس نوع نژاد رنگ آنها متغیر است اما سگ جیبی سفید در بین دختران طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و برای اطلاع از قیمت سگ جیبی باید به سایت های مرتبط مراجعه نمایید.

سگهای جیبی می توانند رابطه ی عاطفی را برای صاحب خود تداعی کنند و به سرعت به صاحب خود وابسته شوند.

سگهای جیبی چون جثه ی ضعیف و کوچکی دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و می بایست در فضای آرام و بدون تنش از آنها نگهداری کرد.

این سگها به راحتی در کیف و ساکهای کوچک جا می شوند و می توان آنها را به راحتی حمل کرد اما باید در نظر داشت قسمتی را برای تنفس آنها بگذارید تا دچار خفگی نشوند و یا آسیب جدی به آنها وارد نشود.

سگ جیبی خرسی

این مدل از سگها جدید هستند و به تازگی بازار خریدو فروششان داغ شده است و اسم جیبی را به این دلیل جثه کوچک و ریزشان بر روی آنها قرار داده اند و افراد به این اسم آنها را می شناسند و صدا می کنند.

نژاد این سگها نامعلوم است زیرا نمی توان نژاد خاصی را به آنها نسبت داد به همین دلیل به این نوع سگها که جنبه مینیاتوری و دکوری دارند جیبی می گویند.

این سگها از انواع فراوانی برخوردار هستند که شما با توجه به سلیقه و نظرتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

قیمت سگ جیبی خرسی

در بین حیوانات خانگی که می توانید در خانه و یا فضای باز نگهداری کنید می توان سگ جیبی خرسی  را نام برد که هر مدل از آنها شکل و قیافه و خصوصیات متفاوتی دارند.

این سگها در اندازه و سایزهای کوچکی در بازار به فروش می رسند قبل از خریداری این نوع از سگها باید این نکته را در نظر بگیرید که به دلیل کوچک بودن سایز آنها کمی نگهداری از آنها سخت تر است باید دقت کنید تا در ابتدا آنها را در محیطهای نا امن قرار ندهید زیرا ممکن است آسیب ببینند و مشکلی برایشان به وجود آید.

در هنگام غذا دادن به این نوع از سگها باید توجه بسیاری کنید و غذای مخصوص آنها را خریداری کرده و در اختیارشان قرار دهید زیرا این مدل از سگها دارای بدنی ضعیف و کوچک هستند و نباید بیش از اندازه له آنها غذا داد زیرا ممکن است بیمار شوند و مشکلاتی برایشان به وجود آید.