پمپ آب یک اسب ایتالیایی 12 ولت اصفهان

با توجه به ساخت آپارتمانهای مختلف با ارتفاعات گوناگون و استفاده چندین انشعاب همزمان، اساسی ترین مشکل همیشه فشار آب بوده که تنها راه حل آن استفاده از پمپ آب 3 اینچ می باشد که در اصفهان بسیار ارزان و با کیفیت تولید می شود.

همه کسانی که در مجتمعهای مسکونی و یا آپارتمانها زندگی می کنند، همیشه با مشکل کمبود آب و فشار پایین آن مواجه هستند.

بهترین و ساده ترین راه برای آنها استفاده از پمپهای آب می باشد که با نصب راحت و کمترین فضای اشغال جا، از فشار عالی آب بهره مند شوند.

این گونه از دستگاه ها توانایی این را دارند که بدون توجه به تعداد طبقات و تعداد انشعابات و تعداد همزمان شیرهای باز آب، به راحتی آب را با فشار مناسب به طبقات انتقال دهند.

پمپ آب یک اسب ایتالیایی 12 ولت اصفهان

بسیاری از افراد در هنگام خرید محصولات الکترو پمپی، تفاوت کفکش و پمپ آب هوشمند را نمی دانند و همیشه در انتخاب محصول کارآمد اشتباه می کنند.

هر دو این محصولات کار پمپاژ آب را در مناطق مسکونی و صنعتی انجام می دهند و در تسریع روند آب رسانی کمک می کنند.

اصلی ترین تفاوت این دو نمونه، این است که مدل کفکش علاوه بر آبرسانی، کار تصفیه را نیز انجام می دهد.

یکی از معتبرترین مراکز تولید و پخش تمامی محصولات پمپ آب، مجموعه آراد برندینگ می باشد که توانسته با جلب رضایت مشتریان چندین ساله خود، فروش اینترنتی محصولات خود را راه اندازی کند.

شما نیز می توانید از مشتریان این مجموعه شوید و تنها کافیست برای شروع یک همکاری مناسب، وارد سایت این مجموعه شوید و ثبت سفارش کنید.

پمپ آب 12 ولت اصفهان

برای خرید تمامی محصولات الکترو پمپ آب باید قبل خرید از فروشنده راجب میزان انتقال آب به طبقات سوال کنید و سعی کنید از محصولاتی خرید کنید که 12 ولت/ 75 لیتر در دقیقه بر روی مشخصات آن هک شده باشد.

اگر منزل مسکونی شما 4 طبقه می باشد و در هر طبقه دو واحد بنا شده باشد، استفاده از پمپ آب نیم اسب برای شما مناسب است.

پمپهای آب مدل بشقابی برای منازل با تراکم 3 طبقه و تعداد واحدهای 6 تایی قابل استفاده بوده و مدل دو پروانه ای این محصولات، برای منازل 4 طبقه 8 واحدی با متراژ 75 متری مناسب می باشد.

پمپ آب یک اسب ایتالیایی 12 ولت اصفهان

یکی از شهرهای بزرگ صنعتی کشورمان اصفهان می باشد که در حال حاضر از تولید کنندگان بزرگ در عرصه الکترو پمپها می باشد که پمپ آب 12 ولت اصفهان  از برترین محصولات این کارخانه ها می باشد که پرفروش ترین این محصولات می باشد.

همانطور که اشاره کردیم، پمپهای خانگی انواع مختلفی دارند که مناسب برای آپارتمانهای دارای طبقات و واحدهای مختلف می باشد که می توان از پمپهای جتی، بشقابی و دو پروانه ای نام برد.

الکترو پمپها به دلیل موارد استفاده زیادی که دارند، دارای انواع مدلهای مختلف می باشند که از این موارد می توان بهپمپ آب بنزینی کوچک اشاره کرد.

سیستم مکانیکی این مدل از محصولات گریز از مرکز می باشد که دارای چندین طبقه می باشد که میزان قدرت آن به تعداد طبقات آن بستگی دارد.

این نمونه از پمپها در موارد صنعتی استفاده می شود که از این موارد می توانیم به مواردی مانند استفاده در زهکشی و آب رسانی مناطق شهری، آبیاری به حالت بارانی، پمپ پشت تراکتوری و غیره اشاره کرد.

پمپ آب یک اسب ایتالیایی

پمپهای آب جتی دارای دو نوع عمیق و کم عمق می باشد که پمپ کم عمق توانایی انتقال آب تا حداکثر عمق 25 متری را دارد اما پمپ آب عمیق می تواند تا عمق بیشتری مثل هشتاد تا صد متر با توجه به مدل و توان اسب بخار آب را منتقل کند.

پمپ کم عمق دارای ونتوری و نازل می باشد که در یک جت کیت قرار گرفته شده اند که برای راه اندازی ان به دو لوله پلی اتیلن نیاز می باشد که آن را به پکیج انژکتور وصل کند که یکی از لوله ها آب را بالا می برد در صورتی که لوله های دیگر را از طریق ونتوری و نازل خارج می شود که به آن درایو می گویند و سبب می شود که اختلاف فشار ایجاد شود که کمک به پمپ شدن آب می کند.

پمپ آب یک اسب ایتالیایی 12 ولت اصفهان

در زمانهای گذشته مردم با مشکل کمبود فشار آب مواجه بودند که در حال حاضر با تولید انواع پمپ آب در انواع مختلف مثل پمپ آب یک اسب ایتالیایی ، مشکل آب حل شده است.

پمپ آب یک اسب ایتالیایی معمولا دارای بدنه ای چدنی با سیم پیچی و پروانه ی برنجی طراحی و تولید شده اند و اکثرا برای مصارف خانگی و یا صنعتی ساده جهت افزایش فشار آب گرم و سرد به کار می رود.

افرادی که در ساختمانهای چند طبقه و مسکونی با مشکلات آب روبرو هستند با وجود پمپ یک اسب مشکل را برطرف می کنند در این پمپها وظیفه ی موتور انتقال نیروی دریافت شده از انرژی برق به پروانه ها برای پمپاژ آب می باشد و قدرت موتور را با با اسب بخار می گویند.