خرید زرشک دانه اناری بیرجند

خرید زرشک دانه اناری بیرجند

اکثر ما با شنیدن نام زرشک خشک غذای زرشک پلو با مرغ در ذهنمان تداعی می شود که غذایی بسیار محبوب و دلپذیر بوده و خوشبختانه این خوراکی ترش و خوشمزه در شهرهای بیرجند، مشهد و اصفهان به صورت عمده کاشته می شود این گیاه در دسته گیاهان همیشه سبز بوده و گونه های متعددی دارند اما شناخته شده ترین نوع آن زرشک معمولی است.

این میوه ریز و کوچک رنگی مایل به قرمز داشته و طعم آن ترش می باشد و در آشپزی ایرانی بسیار استفاده می شود چون با مزاج ما ایرانیها سازگاری دارد اگر دقت کرده باشید زرشک یک میوه کوچک ولی آبدار است و پوست بسیار نازک دارد به همین خاطر از آن در تهیه شربت، مربا و رب زرشک استفاده می کنند که عطر و طعم دلنشینی داشته و برای افرادی که مواد غذایی ترش را دوست دارند بسیار لذیذ خواهد بود.

زرشک را مانند سایر میوه ها برای نگهداری طولانی مدت باید خشک کرد و در جای خنک و دور از رطوبت قراردهید همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و مطالعه مقالات مرتبط با نگهداری و نکات آن محصولی تازه را برای خود تدارک ببینید.

میوه زرشک سرشار از ویتامین ث و آنتی اکسیدان بوده که سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و از ابتلا به بیماریهای ویروسی جلوگیری می نماید این میوه ترش خشک شده را برای تزیین و خوش طعم شدن غذاهای متنوعی به کار می برند و ترکیب آن با برنج زعفرانی واقعا خوشمزه، لذیذ و اشتها آور می باشد پس حتما این چاشنی را در آشپزی استفاده کنید که طعم آن غذاهای شما را دلچسب تر می کند.

خرید زرشک دانه اناری

همان طور که می دانید با مراجعه به بازارهای عرضه و تقاضا می توان نمونه های مختلف از زرشک همچون زرشک پلویی را مشاهده نمود و زرشک خشک دانه اناری نمونه ای از این محصول می باشد. تفاوت عمده زرشک دانه اناری و زرشک پفکی در رنگ و شکل ظاهر زرشک است.

زرشک دانه اناری بر خلاف زرشک پفکی در مقابل نور مستقیم خورشید خشک می شود و از این جهت پروسه خشک شدن سریعتر انجام می شود اما نور مستقیم سبب می شود تا رنگ زرشک قدری تیره تر و به رنگ زرشکی متمایل شود و دیگر حالت و رنگ قرمز را از دست بدهد و علاوه بر آن حالت پفکی نداشته باشد. اما در عین حال زرشک دانه اناری از طعمی بسیار عالی و ترش برخوردار است و می توان مانند زرشک پفکی برای تزئین و تغییر طعم انواع غذا از این محصول استفاده کرد.

خرید زرشک دانه اناری بیرجند

زرشک خشک دانه اناری نیز نظیر نمونه های دیگر از طرفداران و مصرف کنندگان خاص خود برخوردار است و می توان خرید زرشک دانه اناری را با قیمت بسیار مناسب و به صورت بسته بندی شده یا کیلویی محقق نمود. زرشک دانه اناری اعلا در کشورهای دیگر نیز از متقاضیان بسیاری برخوردار است و سالانه بخشی از تولید آن داخل کشور به صادرات اختصاص پیدا می کند.

زرشک دانه اناری بیرجند

سالیانه درصد فراوانی ازاین محصول، زرشک دانه اناری بیرجند به کشورهای مختلفی مانند کانادا، استرالیا، امریکا و روسیه صادر می شود که کیفیت عالی محصولات این شهر عامل این موفقیت می باشد و از دیگر دلایل استقبال مردم از این زرشک به علت ارگانیک بودن آن و قیمت مناسب است.

خرید زرشک دانه اناری بیرجند

زرشک دانه اناری به علت اینکه مستقیم با آفتاب خشک می شود نسبت به سایر زرشکها رنگ تیره تری را دارا می باشد از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت زرشک دانه اناری بیرجند می توان به میزان خرد شدن آن، میزان رطوبت، رنگ زرشک و میزان استفاده از سموم اشاره کرد و البته عواملی مانند نوع بسته بندی و غیره نیز بی تاثیر نخواهد بود و زرشک بیرجند با داشتن تمام پارامترهای بالا قیمت مناسبی برای مصرف کننده دارد و می توان به بیرجند و قاینات به عنوان دو شهر مهم در خراسان جنوبی در تولید زرشک با کیفیت اشاره کرد و نام خراسان جنوبی با عنوان تولید کننده زرشک مرغوب در ایران و جهان شناخته شده است.

زرشک دانه اناری را در خانه برای نگهداری بهتر می توانید در ظروف شیشه ای ریخته و در یخچال قرار دهید و یا برای نگه داری در فریزر می توان آن را در ظروف پلاستیکی قرار داد از این زرشک برای تزیین برنج، کنسانتره زرشک قائنات، مربای زرشک، ژله زرشک و غیره می توان استفاده کرد و از خواص بی شمار زرشک از جمله بهبود بینایی و بهبود کم خونی و غیره بهره برد.