قیمت گرانول پی وی سی تهران

گرانول  پرکاربردترین مواد در صنعت پلاستیک سازی و پتروشیمی است که عمدتاً در پتروشیمی های اروند، بندر امام و آبادان تولید می شود. در حقیقت از ترکیب نوعی مواد بازیافتی  و مواد اولیه پودری گرانول پی وی سی به دست می آید، به عبارت دیگر از پلیمری زا سیون پلیمر پلی اتیلن به دست می آید که صد در صد قابل بازیافت می باشد. به طور کل از تمام مواد پلیمری گرانول را می توان به وجود آورد و فرق بین گرانول پلیمر در خواص فیزیکی آن است.

شرکت آراد برندینگ با دارا بودن خط تولید به روز، کادری مجرب و مشاورانی تخصصی در خصوص محصولات گرانولی و پی وی سی توانسته نیاز تولید کنندگان را برطرف نماید. اگر به دنبال خرید گرانول پی وی سی با قیمتی مناسب هستید،مشاورین ما به صورت تمام وقت در خدمت شما هستند.

خرید و فروش گرانول پی وی سی عمده

در حال حاضر شاهد این هستیم که خرید و فروش گرانول پی وی سی در ایران به صورت عمده برای مصارف صنعتی به انجام می شود. لفظ گرانول به خودی خود جزو مواد ساختنی نیست و فقط به شکل خاص اشاره می نماید و حرف بعد از آن، مشخص کننده کاربردش است. گرید هایی که در گرانول پی وی سی نام برده می شود کیفیت آن را مشخص می نماید.اگر حجم مواد اولیه در تولید آن بالا باشد از گریل بالاتری تشکیل شده، اما در مقابل قیمت آن آن پایین می یاید چرا که این امر یعنی زیاد بودن مواد اولیه در داخل کشور که موجب قیمت پایین قطعات پلاستیکی در برابر قطعاتی با جنس دیگر می شود.

قیمت گرانول پی وی سی تهران

قیمت روز محصولات در بازار از مسائلی است که امروزه از آن بسیار صحبت می شود. قیمت گرانول پی وی سی به نرم بودن و سخت بودن آن هم بستگی دارد، ترکیبات گرانولی به دو صورت گرانول سخت و نرم تقسیم می‌شوند. نوع سوخت آن در لوله و اتصالات، پنجره سازی، حفاظ های جلوی پنجره و نرده صنایع ساختمانی به کار گرفته می شود. اما نوع نرم آن در تولید سیم و کابل، کاغذ دیواری، سفره و پرده حمام به کار می رود. مواد پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر از گرانول نرم تولید می گردد زیرا این گرانول از مواد غیر بازیافتی و خام با کیفیت به دست می آید. گرانول های سخت به خاطر بازیافتی بودن مواد شان از قیمت کمتری در مقایسه با نوع نرم برخوردار هستند.

گرانول پی وی سی شفاف

ویژگیها و کاربردهای متنوعی را می توانیم برای گرانول پی وی سی ۸۰ شفاف مثال بزنیم این محصول به دلیل این که شفافیت دارد در تولید انواع محصولات پزشکی مثل انواع سرم و شلنگهای تنفسی و غیره بسیار کارایی خواهد داشت همچنین برای انتقال انواع مایعات، آب و هوا، گاز، نفت و محصولات شیمیایی و محصولات این چنینی بسیار پر اهمیت است.

قیمت گرانول پی وی سی تهران

کارخانه جاتی که مواد بازیافتی مختلفی را به مواد پلیمری تولید می کنند در کشور ما فراوان هستند گرانول پی وی سی تهران و اصفهان یکی از تولیدات مختص این کارخانه جات می باشد که در بهترین کیفیت تولید شده و در بستری مناسب مورد استفاده قرار می گیرد از آن جایی که این محصول از مواد بازیافتی تولید می شود بسیار برای طبیعت مفید است زیرا جمع ‌آوری این مواد بازیافتی از طبیعت می تواند باعث پاکسازی محیط زندگی شود و رها کردن این مواد می ‌تواند آسیب جدی به طبیعت وارد کند بنابراین کارخانجات مواد را جمع‌ آوری می ‌کنند و برای تولید گرانول به کار می برند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا