فروش توت خشک هرات

فروش توت خشک هرات

کشور ایران توانسته با فروش توت خشک سفید درجه یک و اعلا به کشورهای خارجی دیگر میزان صادراتی بالایی را از خشکبار داشته باشد که از نظر اقتصادی برای کشور ما منعفت زیادی خواهد داشت.

توت یکی از انواع میوه بسیار خوش مزه و پر طرفدار می باشد که در فصل بهار و تابستان به ثمر می رسد اما برای اینکه بتوان توت را در همه ی فصول مصرف کرد از این رو توتها را خشک می کنند تا در همه ی فصلها بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

توت خشک محبوبیت زیادی در بین سایر خشکبارها دارد و همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز گفته شد خواص آن نیز بی شمار است در این قسمت به برخی خواص این خشکبار خوش مزه می پردازیم.

بهبود عملکرد دستگاه گوارش یکی از خواص توت خشک محسوب می شود پس اگر دچار مشکلات گوارشی مثل یبوست شدید مصرف توت خشک به علت داشتن مقادیر زیادی فیبر سبب درمان یبوست می شود و عملکرد دستگاه گوارش را بهتر می کند.

مصرف توت خشک دارای مقدار زیادی آهن می باشد که مصرف آن به زیاد شدن گلبولهای قرمز بدن کمک می کند و متابولیسم بدن را بالا می برد و در نتیجه کمبود آهن در بدنتان را جبران می کند.

توت خشک هرات

حال این سوال پیش می آید که بهترین روش ها برای مصرف توت خشک هرات کدامند؟

تزیین ماست و سالاد با قرار دادن توت روی آن ها که تاثیر زیادی در زیبایی و خوش طعمی دارد.

خیساندن آن در آب و اضافه کردن به اسموتی، آب میوه و برخی از غذاها

به شیرین و خوش طعم شدن دمنوش های مختلف و چای سبز کمک می کند.

می توانید توت خشک را خرد کنید و از پودر آن در تهیه کیک و کلوچه استفاده کنید.

همراه داشتن مقداری از آن در کیف برای مصرف به عنوان میان وعده ای مقوی

روش های مختلفی برای خشک کردن توت وجود دارد که در این بخش به برخی از آن ها می پردازیم:

فروش توت خشک هرات

با استفاده از آفتاب: توت خشک هرات را پس از شستن و تمیز کردن زیر نور آفتاب روی پارچه ای به مدت 3 الی 4 روز قرار دهید سپس آن را به سایه منتقل کنید و حدود 3 روز صبر کنید تا به طور کامل خشک شود. دقت کنید که اگر این کار را فقط در افتاب یا فقط در محیطی که سایه است انجام دهید توت ها سیاه می شوند و از انجام این کار پرهیز کنید.

به وسیله دستگاه ماکروویو: یکی از روش های سریع می باشد که 3 دقیقه زمان می برد و بدون پایین آوردن کیفیت محصول، زمان خشک شدن را کاهش می دهد.

با دستگاه میوه خشک کن: حدود 24 ساعت زمان برای خشک شدن توت ها به این روش لازم است که این زمان به نوع میوه و دستگاه میوه خشک کن که دارید نیز بستگی دارد. دستگاه را روی تنظیمات مربوط به خشک کردن میوه یا درجه حرارت 57 درجه قرار دهید و توت ها را درون آن بچینید، پس از گذشت 18 ساعت آن را چک کنید تا از خشک شدن بیش از حد آن جلوگیری شود.

فروش توت خشک

هنگامی که برای خرید توت خشک درجه یک اقدام می کنید باید به یک سری عوامل توجه نمایید مثلا در ابتدا باید به ظاهر آن توجه کنید که کدامیک از انواع توت را خریداری می کنید چون در واقع چهار نوع توت خشک در بازار موجد می باشد که عبارت است از:

توت خشک سفید مشهدی

توت خشک سبز توت

توت خشک شاه توت

توت خشک توت قرمز

که نمونه رایج آن توت خشک سفید مشهدی می باشد؛ سپس باید توت خشک را بجوید و ببینید که آیا شیرینی قابل قبولی دارد یا خیر اگر خاک آلود بود یعنی در شرایط خوبی خشک و به بازار ارائه نشده است بنابراین قبل از میل نمودن آن از تمیزی توت مطمئن شوید.

فروش توت خشک هرات

برای خرید این نمونه از محصولات خوراکی همانند توت خشک صنعتی به سایت ما که بسیار دقیق به ارائه ی توت خشک پرداخته است مراجعه نمایید. این سایت با توجه به قیمت مناسب و فروش توت خشک توانسته است جایگاه بسیار ویژه ای را در بین رقبای خود بدست بیاورد.

هدف این سایت رضایت مشتری از خرید بوده است؛ شما می توانید با مراجعه به سایت با انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوران ما همه روزه در خدمت شما هستند تا بتوانند شما را برای یک خرید عالی از مجموعه راهنمایی کنند تا بتوانند یک تجربه ی خوب را در ذهنتان ثبت نمایند.