فید

راه ثروتمند شدن کوتاه شد

انجیر خشک نخی

برای خشک کردن انجیر بهتر است نوع سالم و سفت آن را خریداری نمایید و پس از شستشو کامل اجازه دید آب آن کامل خشک شود و سپس در دستگاه خشک کن مخصوص میوه قرار دهید و اجازه دهید برای مدت زمانی که در دفترچه آن برای انجیر خشک نخی خشک کردن انجیر در نظر گرفته شده است بماند اما اگر دستگاه میوه خشک کن ندارید می توانید انجیرها را بعد از شستن و خشک کردن در سبدهای چوبی و پلاستیکی قرار دهید و در معرض نور خورشید قرار دهید.

راه ثروتمند شدن کوتاه شد

ورق آلومینیوم مشهد

همانطور که در گذشته این مطلب گفته شد از استانهای پرتقاضا برای عرضه این محصولات اصفهان است، البته باید خاطر نشان کرده ورق آلومینیوم مشهد رنگی ساخته خود استان تهران نیز از محصولات باکیفیت این عرصه است و این استان با توجه به کارخانه جاب ذوب آهن خود و پتانسیل بالایی که در عرضه این محصولات دارد همواره از تولیدکنندگان اصلی این محصولات در سطح کشور است.

راه ثروتمند شدن کوتاه شد

خیارشور خانگی دبه ای

به منظور بهره مندی بیشتر از محصولات با کیفیت افرادی اقدام به تهیه ی خیار شور خانگی دبه ای و ترشی انبه چابهار می نمایند که میزان علاقه ی زیاد آنها به این محصول با کیفیت را نشان می دهد.

شاید با مراجعه به فروشگاه های بزرگ شما هم شاهد این مورد شده باشید که علاوه بر خیارشورهایی که در شیشه ریخته شده اند و در قفسه قرار دارند بقیه به صورت دبه ای می باشند و در حجم و ابعاد بزرگتری به فروش می رسند.

راه ثروتمند شدن کوتاه شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا