بعد از ازدواج بیکار بودم که با ایده پرسودی ثروتمند شدم

روغن اسپند اصل

افرادی که دارای خواب نا آرام هستند و نمی توانند به صورت راحت و آرام بخوابند می توانند از  روغن اسپند اصل تهران نیز استفاده کنند و با کمک از این ماده می توانند خواب راحتی را تجربه کنند کافیست چند قطره از این روغن را در دماغ خود بچکانند و تاثیرات مثبت آن را نیز مشاهده کنند.

اگر شما از بیماریهایی مانند مفصلی و دیگر انواع دردهای استخوانی رنج می برید می توانید این روغن را بر روی همان نقطه بریزید و بعد با دستتان آن را ماساژ دهید خواهید دریافت که این محصولات می توانند به صورت معجزه آسایی بر روی شما تاثیر بگذارند و در درمان کردن دردهای شما نیز نقش پر رنگی خواهند داشت. شما اگر از بیماریهایی مانند سرد بودن رحم خود رنج می برید می توانید این روغن را با استفاده از موادهای دیگر همچون عسل کوهی مخلوط کنید و به بدنتان نیز بمالید و مطمئن باشید که تنها با چند بار استفاده دردتان به صورت کلی نیز درمان خواهد شد. برخی افراد نیز به علت سن بالا و دیگر مشکلات مانند فعالیت بسیار زیاد و سنگین از بیماریهای مانند سیاتیک نیز رنج می برند که باید افزود استفاده از روغنهای اسپند برای درمان دردهای نقطه ای و سیاتیک بسیار مناسب می باشد.

بعد از ازدواج بیکار بودم که با ایده پرسودی ثروتمند شدم

روغن بادام تلخ کوهی

یکی از مغذی ترین دانه های موجود در طبیعت روغن بادام تلخ کوهی می باشد که به صورت کوهی در بازار وجود دارد از این محصول روغنهایی به صورت خانگی ساخته می شود که غیر خوراکی بوده و برای استعمال خارجی استفاده می گردد. به علت طعم تلخ و زننده این نوع بادام مصرف آن به صورت خوراکی توصیه نمی شود و بهترین روش برای استفاده از خواص موجود در این محصول فیس صورت روغن آن می باشد که برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید شناخته شده است استفاده از این محصول برای پوست صورت می‌تواند در جلوگیری از ایجاد چین و چروک موثر واقع شده و برای از بین بردن لکه های متعدد صورت که بر اثر آفتاب ایجاد شده اند مناسب باشد.

روغن بادام تلخ و روغن کرچک یکی از بهترین مواد مغذی برای افزایش رشد مو می باشد اگر دوست دارید موهایی پرپشت داشته باشید و با جلوگیری از ریزش موی سر خود به افزایش استقامت و ضخامت تارهای موی سر کمک نماید استفاده از این روغن می تواند معجزه کند.

بعد از ازدواج بیکار بودم که با ایده پرسودی ثروتمند شدم

روغن بنفشه کوهی

روغن بنفشه کوهی همانطور که از نامش پیداست از گیاه بنفشه ای که رویش آن، بر روی دامنه کوه ها است، گرفته می شود و از نظر خاصیت درمانی، یکی از روغنهای دارویی پرخاصیت می باشد. در حال حاضر روغن بنفشه کوهی خوراکی یک ساله  و روغن کرچک مصرف خوراکی دارد و از گیاه بنفشه یک ساله برداشت شده است.

از گیاه بنفشه در تولید داروها و روغنهای گیاهی و درمانی استفاده موثری می شود که چه روغن خوراکی و چه روغن موضعی آن، در درمان بسیاری از مشکلات و بیماریهای جسمی افراد مفید واقع می شود.

روغن بنفشه کوهی یکی از مفیدترین روغنهای درمانی است که علاوه بر خواص بی نظیری که دارد، دارای عطر و بو و طعم فوق العاده ای نیز می باشد. بسیاری از افراد بنفشه کوهی را می چینند و در خانه از آن روغن گیری می کنند که اگر در کمال بهداشت و تمیزی، روند روغن گیری صورت بگیرد.

بعد از ازدواج بیکار بودم که با ایده پرسودی ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا