بهترین شغلی که درآمد خوبی دارد و آسان است چیست

حلوا هویج با نشاسته ذرت

حلوا هویج با نشاسته ذرت یکی از خوش طعم ترین نمونه های حلوا و شیرینی جات به حساب می آید و در طرز تهیه این محصول از آرد سفید، گلاب، شکر، روغن مایع، زعفران و هویج تازه استفاده می شود. برای طرز تهیه ی  این محصول ابتدا باید هویج نارنجی را با استفاده از بخار پز و یا غیره آبپز نمائید و پس از آن که آرد را به خوبی تفت دادید تا بوی خامی آن گرفته شود هویج پخته شده را کاملاً پوره کرده و به آرد اضافه کنید پس از آن که این دو نیز به خوبی تفت خوردند شکر را به آن اضافه کرده و بعد به این مخلوط شیره از قبل درست شده را اضافه کنید تا حلوای هویج بسیار خوشمزه ای را داشته باشید.

در طب سنتی طبع هویج را گرم و تر ذکر کرده اند و استفاده از این محصول باعث ایجاد مقاومت بالا در برابر بیماریهای عفونی در بدن می شود و به طور کلی هویج خیلی مفید می باشد.

بهترین شغلی که درآمد خوبی دارد و آسان است چیست

بذر ذرت مکزیکی

یکی از گیاهانی که به هیچ عنوان نباید کم آب شود بذر ذرت مکزیکی می باشد، بذر ذرت مکزیکی و بذر کنجد در هنگام جوانه زنی نیز باید کاملا مرطوب نگهداشته شود، گرده افشانی بذر ذرت توسط عواملی همچون باد انجام می شود، که این نوع گرد افشانی مرتب نیست و موجب شیرین نبودن ذرت و سفتی آن می شود، به این نکته توجه داشته باشید که بذر کنجد در فصل مخصوص به خودش کاشت و در زمان مناسب برداشت می شود، اگر این گیاه در خاک بسیار گرم و بسیار مرطوب کاشت شود به خوبی رشد نخواهد کرد.

گیاه ذرت از جمله مواد غذایی مفید می باشد که سرشار از کربوهیدراتها، فیبر، پروتئین، فسفر، منگنز، منیزیم، روی، مس، نیاسین، پتاسیم و دیگر ویتامینها می باشد که با استفاده از آن غذاهای متنوع و خوشمزه ای تهیه می شود.

بهترین شغلی که درآمد خوبی دارد و آسان است چیست

کنسرو ذرت شیرین سحر

در اروپا، ذرت بین آوریل و می کاشته می شود و یکی از بیشترین مصرفها را کنسرو ماهی پالتی دارد ولی در ایران هم کنسرو ذرت شیرین سحر این مشکل را برای مردم عزیزمان برطرف کرده و همه می توانند به راحتی به کنسرو ذرت دسترسی داشته باشند و این گیاه در تیر و مرداد جوانه می زند و گل می دهد.

دانه‌های ذرت پس از گرده‌افشانی تشکیل می‌شوند و با پر شدن از قند (نشاسته)، پروتئینها و لیپیدها رشد می‌کنند، قبل از اینکه در ماه اکتبر کاملاً رسیده شوند.

بهترین شغلی که درآمد خوبی دارد و آسان است چیست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا