با ریسک کردن کسب و کارم رونق گرفت

سویشرت چرم پسرانه

علاوه بر توجه به جنس و کیفیت پارچه، برای خرید سویشرت چرم پسرانه و کفش چرم پسرانه در نظر گرفتن طراحی و مناسب بودن سایز این محصولات نیز اهمیت زیادی دارد. اولین مورد اینکه از خرید سویشرت پسرانه در اندازه بزرگ خودداری کنید، زیرا آستینها و قد لباس بیش از اندازه بلند خواهد بود که شکل ظاهری زیبایی نیز نخواهد داشت.

برای اندازه گیری اندازه سویشرت پسرانه باید به قسمتهایی مانند عرضه سرشانه، زیر بغل، طول آستین، دور باسن و همچنین بلندی آن توجه کنید تا انتخابی دقیق و در نهایت زیبا داشته باشید. بسیاری از تولیدکنندگان و به ویژه برندهای معتبر بر اساس استانداردهای خاص خود اقدام به طراحی و تولید سویشرت می کنند که سبب شده سایز هر کدام تفاوت داشته باشد.

به عنوان مثال سویشرت سایز اسمال در همه برندها دارای عرض شانه یکسانی نیستند. دومین مورد مهم هماهنگی طرح و مدل سویشرت پسرانه با مد روز است که سبب می شود استایل شما زیبا و به روزتر باشد، برای این منظور باید دقت کنید که با شروع فصل پاییز کدام مدل سویشرت در بین جوانان پرطرفدارتر است.

با ریسک کردن کسب و کارم رونق گرفت

سویشرت چهارخانه مردانه

اگر قصد خريد سویشرت چهارخانه مردانه داريد حتماً به چگونگي دوخت سويشرت توجه نماييد دوختها باید بسیار تميز و ظريف باشد و بيرون زدگی يا دررفتگي نداشته باشد که بعد از چند بار پوشيدن لايه هاي زيرين آستر باز نشود و عمر طولاني داشته باشد. نکته ديگر درباره خريد سويشرت جنس پارچه بکار رفته در دوخت سويشرت مي باشد توليد کننده مي تواند براي دوخت سويشرت جنسهاي مختلفي را انتخاب کند که يکي از بهترين جنسها پارچه پشمي است که بهترين انتخاب مي باشد پارچه هاي پشمي علاوه بر اينکه گرم و مقاوم هستند در طرحها و رنگهاي بسيار زياد وجود دارند که انتخاب را براي خريدار راحت تر مي کنند پارچه هاي پشمي براي گرم نگه داشتن بدن شما در فصل سرما واقعا کارآمد هستند. نکته ديگر در انتخاب سويشرتهاي جلو باز و زيپ دار جنس زيپ به کار رفته می باشد جنس زیپ بسيار مهم است زيرا اگر جنس نامرغوب و ارزان قيمتي به کار رفته شده باشد موجب مي‌شود که زيپ بعد از چند بار بالا و پايين شدن از جاي خود خارج شود و شما مجبور به تعويض زيپ سويشرت خود و پرداخت هزینه اضافه خواهيد شد اما اگر زيپ از جنس مرغوب و درجه يک باشد به راحتي بالا و پايين مي شود و از جاي مناسب خودش خارج نمي شود اگر زيپ نامرغوب باشد احتمال شکسته شدن سگک آن وجود دارد.

با ریسک کردن کسب و کارم رونق گرفت

سویشرت گپ مردانه

ترکیب سویشرت گپ مردانه و کت تک، یکی از استایل‌های مورد علاقه آقایان، به‌خصوص آقایان ۳۰ تا ۴۰ ساله است. در این صورت بهتر است سویشرت شما استایل اسپرت نداشته باشد و کمی نیمه رسمی به نظر برسد.

علاوه بر این می‌توانید یک سِت کت و شلوار نیمه رسمی را به همراه یک پلیور بافت سِت کنید و زیر لباستان، یک پیراهن مردانه به تن کنید. بسیاری از آقایان در این استایل رسمی و نیمه رسمی از کروات نیز استفاده می‌کنند. این استایل مناسب زمانی است که می‌خواهید در یک فصل سرد به یک مراسم رسمی بروید و کاپشن به تن نکنید.

 ترکیب سویشرت و یک بارانی یا پالتو کمی رسمی‌تر از ترکیب هودی و پالتو است. این استایل مناسب قرارهای کاری و نیمه رسمی است. در این صورت می‌توانید از یک شلوار کتان مشکی یا شلوار جین استفاده کنید.

اگر می‌خواهید کفش مناسب این استایل را انتخاب کنید، کفش نیم‌بوت چرم مجلسی یا اسپرت، کفش کتانی سفید و بوت جیر، گزینه‌های مناسبی برای این استایل هستند.

با ریسک کردن کسب و کارم رونق گرفت

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا