با سرمایه گذاری روی خودم درآمدم سه برابر شد

سویشرت چرم پسرانه

انواع لباس زمستانی از کاپشن و اورکت گرفته تا سویشرت چرم پسرانه دارای تنوع زیادی از نظر کیفیت، جنس، قیمت و مدل هستند که سبب شده انتخاب آنها کار چندان آسانی نباشد. با توجه به تولید و طراحی انواع سویشرت چرم مناسب فصل پاییز و زمستان چند مورد از مهمترین نکات برای خرید این محصولات را ارائه می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتر و کاربردی داشته باشید.

با شروع فصل پاییز خرید انواع لباس گرم مانند سویشرت مردانه چرم نیز آغاز می شود اما هر فرد باید متناسب با اندام و همچنین سلیقه شخصی خود بتواند بهترین و کاربردی ترین مدل این لباسها را انتخاب کند. همانطور که می دانید سویشرت به لباسهایی می گویند که دارای آستین بوده و اغلب به صورت کلاهدار یا بدون کلاه طراحی می شود و برای استایل اسپرت و ورزشی بهترین انتخاب است و در تولید سویشرت از انواع پارچه ضخیم با قابلیت جذب گرما استفاده می کنند که یکی از پرطرفدارترین آنها پارچه های چرم طبیعی و مصنوعی هستند.

با سرمایه گذاری روی خودم درآمدم سه برابر شد

سویشرت چهارخانه مردانه

اين روزها همه آقايان درفصول مختلف به فکر ظاهر و شيک پوشي خود مي باشند و براي هر فصل البسه مخصوص به آن فصل را خريداري مي نمايند سویشرت چهارخانه مردانه يکي از بهترين گزينه ها براي شروع فصل سرما يعني از اول فصل پاییز و ماه مهر و تا آخر زمستان و اسفند ماه است. امروزه همه افراد از جمله زن، مرد و کودک به  دنبال لباس مناسب فصل مي باشند و در شروع هر فصل لباسهاي جديد خريداري مي کنند انواع سويشرت پشمي به خصوص در کشور ما بسيار پر طرفدار است و از کودکان تا آقايان بزرگسال که به تيپ و ظاهر خود اهميت ویژه مي دهند سويشرت پشمي را انتخاب بسيار مناسب مي دانند. از آنجايي که فصول پاييز و زمستان  ديگر به سردي سالهاي اخیر نمي باشد و بارش برف و يخبندان بسيار کمتر شده است آقايان ترجيح مي‌دهند که به جاي پوشيدن و خريدن کاپشنهای گرم و سنگين پشمي، پوشيدن سويشرت چهارخانه سبک و زيبا که در طرحهاي بسيار مختلف وجود دارد را انتخاب کنند سويشرتهاي مردانه ايراني و خارجي در طرحهاي مختلف در بازار وجود دارند و ذکر اين نکته لازم است که امروزه در کشور ما ايران توليد کنندگانی وجود دارند که سويشرتهاي پشمي مردانه را در کارگاه هاي خود با کيفيتهای بسيار عالي و دوخت مناسب و تميز توليد مي کنند و راهي بازارهاي کشور مي نمايند.

با سرمایه گذاری روی خودم درآمدم سه برابر شد

سویشرت گپ مردانه

سویشرت گپ مردانه که در زبان انگلیسی به آن (Jumper) جامپر می‌گویند شباهت بسیاری به هودی دارد و در اکثر مواقع در ایران به اشتباه به هودی نیز سویشرت می‌گویند. بر اساس اکتشافات محققان، نخستین سویشرت و تونیک در قرن ۱۵ میلادی در اروپا ساخته شد که جنس آن از پشم گوسفند بود. با این حال بافت سویشرت‌های مدرن نیز از نخ و پنبه می‌باشد.

سویشرت کلاه ندارد، به همین دلیل با هودی متفاوت است. سویشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سویشرت، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است.

در گذشته، سویشرت در میان ورزشکاران محبوب بود و اکثر ورزشکاران در باشگاه و مسابقه آن را به تن می‌کردند. اما این روزها سویشرت به عنوان یک لباس غیرورزشی نیز کاربرد دارد. در این صورت، افرادی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، می‌توانند این لباس را به صورت روزمره در خانه یا خرید به تن کنند.

از اواخر دهه ۹۰ میلادی، اکثر شرکت و برندهای معروف دنیا، اعم از برند خوراک، پوشاک، فیلم و سریال و … لوگوی خود را روی سویشرت‌ها چاپ کردند که از این طریق یک تبلیغ غیر مستقیم برای کالای خود داشته باشند.

با سرمایه گذاری روی خودم درآمدم سه برابر شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا