با مدیریت زمان توانستم ثروتمند شدم

سوهان لقمه ای پسته ای

سوهان لقمه ای پسته ای که در حقیقت نوعی حلوا هست به دلیل مواد اولیه مغذی و مفیدی که دارد بسیار مفید می‌باشد و هنگام هضم انرژی زیادی در بدن آزاد می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این شیرینی یا حلوا اشنا کنیم. سوهان پسته ای یکی از سوهان های بسیار خوشمزه و راحت است که با ارده تهیه می شود و بافت بسیار خوشمزه و نرمی دارد و به راحتی در خانه می توانید تهیه کنید. سوهان پسته ای یکی از سوغات خوشمزه شهر قم می باشد که می توانید با ۳ قلم مواد در خانه برای مهمانی ها و یک عصرانه و دورهمی عالی در کنار چای تهیه و سرو کنید. قدمت پخت سوهان به زمان قاجار بر می گردد و در زماتی که ساخت صحن مطهر به پایان رسید در مراسم افتتاحیه آن فردی به نام ملا ابراهیم غذای جدید را تهیه کرد. امروز در پارسی دی طرز تهیه سوهان پسته ای را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

با مدیریت زمان توانستم ثروتمند شدم

سوهان حلوایی

سپس نماینده وقتی شیرینی را خورد گفت که مثل سوهان حلوایی است که آهن را سوهان می بخشد و بسیار روح نوازاست و از آن موقع تا به امروز وجود دارد و مردم از آن استفاده می کنند.

امروزه نه تنها در شهر قم بلکه در شهرهای دیگر نیز سوهان تولید می شود و یا هم این که در شهرهای دیگر نیز وجود دارد. در این مطلب قرار است که ما به انواع سوهانها و ویژگیها و مزایای بی نظیر آنها اشاره کنیم پس اگر شما نیز از علاقه‌ مندان به این شیرینی خوشمزه و اصیل می باشید می توانید تا انتهای مطلب را مطالعه نمایید و ما را همراهی کنید. سوهانها معمولاً در سوهان پزیها در اندازه و شکلهای گوناگون به وجود می آیند و دارای انواع مختلفی می باشد از جمله سوهان حلوایی، لقمه ای، سوهان گزی، سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان حبه ای و غیره. از سوهان حلوایی معمولاً به عنوان دسر نیز استفاده می ‌کنند.

با مدیریت زمان توانستم ثروتمند شدم

سوهان قم

معمولاً در سراسر ایران شیرینی سوهان قم وجود دارد و افراد می توانند به راحتی با مراجعه به مغازه های سراسر کشور آنها را تهیه کنند. مهمترین نکته در این خصوص این است که چه برندی از سوهان مدنظر است.

برند های زیادی وجود دارند که به آن تولید می کنند و یکی از آنها برند آرتا میباشد. برند آرتا یکی از بهترین برندها در سراسر ایران است و حتی در زمینه صادرات نیز فعالیت هایی دارد. مواد اولیه در سوهان آرتا از بهترین کیفیت می باشند.

همچنین باید بدانید که قیمت های متنوع نیز بر روی سوهان های برند آرتا گذاشته شده است. معمولاً به دلیل زعفران و یا ادویه هایی که در سوهان به کار میرود، مزه متفاوتی نیز دارد. چه نوع سوهان هایی وجود دارد؟ در مورد سه آنها می توانیم سوهان های گزی و آردی و بادامی و حلوایی و لقمه‌ای و رویال و… اشاره نماییم.

با مدیریت زمان توانستم ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا