من توانستم به یک میلیاردر تبدیل شوم

سویق ماش

همانطور که می دانید سویق ماش ارگانیک ماش در شهرهای مختلف مانند مشهد، کاشان و کرمان قابل عرضه می باشد که با توجه به کشت گسترده در کشور می تواند با فرآیندی که بعد از برداشت صورت می گیرد. ماش جزو حبوبات می باشد و با دارا بودن ویژگی خونسازی کمک به جذب آهن در بدن می شود و با دارا بودن کلسیم فراوان می تواند به استخوان سازی بدن کمک بسیاری کند و با استفاده مرتب  و روزانه می توانید استحکام مغز استخوان را تقویت کنید و قوای جسمانی را تقویت می کند و برای افرادی دچار مشکلات گوارشی بوده می توانند با مصرف برنج کته با ماش مشکل را مرتفع سازند. در کشور ما تولید ماش از قدیم به عنوان زراعت مرسوم بوده است و در طب سنتی ایرانی سفارش شده برای اینکه حبوبات انرژی بیشتری داشته باشند و با صورت فعال وارد بدن شوند و می توانید با مقدار کمتری از آن کیفیت بالاتری را تجربه کنید. برای تولید سویق ابتدا آن را چند روز در آب خیس می کنند و  زمانی که گیاه جوانه زد آن را خشک کرده و بعد از اینکه رطوبت آن کاملا گرفته شد با استفاده از دستگاه خرد کن بصورت آرد در می آورند و براحتی می توانید در کلیه فصول سال از آن استفاده کنید.

من توانستم به یک میلیاردر تبدیل شوم

سویق عدس

مواد غذایی پر انرژی در سلامت بدن بسیار تاثیر گذار است، سویق عدس یکی از بهترین مواد غذایی می باشد که به شکل کاملا ارگانیک خوب طعم دار تولید می شود و مانند سویق جو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است، این نوع سویق درجه کیفیت بسیار خوبی دارد و یکی از محصولات پر مصرف محسوب می شود که به دلیل املاح فراوان و کیفیت مرغوب در سلامت بدن بسیار مفید و موثر است.

انواع سویق عدس را به بهترین صورت از برترین مواد اولیه تولید می نمایند و مراکز تولیدی بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می دهند، این محصول سرشار از آهن و املاح معدنی است و آن را می توان یک تقویت کننده طبیعی است سالم به شمار آورد، مراکز فروش معتبر، ارائه دهنده آن محسوب می شوند که مشتری می تواند با سفارش آنلاین به کیفیت اعلای این محصول با قیمت ویژه دست یابد.

من توانستم به یک میلیاردر تبدیل شوم

سویق ماش محلی

یکی از مغذی ‌ترین و مقوی‌ ترین دسته آردها که از حبوبات تهیه می‌ شود می ‌تواند سویق ماش محلی باشد که به ‌صورت خانگی برای خوراکی کودک نیز استفاده می‌ شود سویق یک نام اصیل فارسی است که در گذشته از آن استفاده می‌ کردند امروز به انواع سویق پوره می‌ گویند که به‌ معنای آرد حبوبات بریان شده می ‌باشد همچنین خواص درمانی سویقها آن ‌قدر زیاد است که از آنها بیشتر به ‌عنوان دارو مانند گیاهان دارویی استفاده می‌ شود و تلاش بسیار زیادی برای تقویت بدن می ‌کنند استفاده از سویق برای کودکان به‌ خصوص نوجوانانی که در سن رشد قرار دارند بسیار مفید فایده می ‌باشد.

همچنین مصرف انواع سویق در هنگام بارداری برای وزن گیری جنین بسیار توصیه می‌ شود البته باید بدانید که در مصرف آن نباید زیاده‌ روی کنید و آن مصرف باید کنترل‌ شده باشد زیرا سبب می‌ شود تا با مصرف بیش ‌از حد آن اضافه‌ وزن برای مادر یا حتی جنین به وجود بیاید علاوه ‌بر فواید فراوان روش تولید بسیار آسانی دارد به این صورت است که ابتدا باید آنها را حرارت دهیم تا آماده شود سپس آن را پودر نماییم.

من توانستم به یک میلیاردر تبدیل شوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا