اسباب بازی مورد علاقه ام مرا میلیاردر کرد

از بین تمام ماشین های دوران کودکی علاقه عجیبی به تراکتوری داشتم که پدرم برایم خریده بود. هنوز هم تراکتور اسباب بازی دوران کودکی ام را داخل اتاق کارم دارم. حالا من یکی از صادرکننده های بزرگ تراکتور هستم. می خواهید بدانید چطور؟

تراکتور

همانطوری که می دانید نحوه صادرات تراکتور مراحل و شرایط خاصی دارد که تمامی صادرکنندگان باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشند. این مراحل عبارتند از :

  1. دریافت کارت بازرگانی اهمیت بسیار زیادی دارد و نه تنها برای نحوه صادرات تراکتور به عراق بلکه برای تمامی صادرات کالا باید به این مرحله توجه بسیاری شود و برای دریافت آن اقدامات لازم انجام شود. کارت بازرگانی را باید از اتاق بازرگانی دریافت نمایید، به همین دلیل باید برای دریافت آن به اتاق بازرگانی مراجعه کنید.
  2. نحوه ارسال کردن تراکتورها هم اهمیت بسیاری دارد. برای اینکه تراکتورها را به کشور عراق ارسال کنید، باید با متقاضی در مورد نحوه صادرات تراکتور به عراق صحبت کنید تا یکی از روش هایی را که مشتری مد نظر دارد را انتخاب کند و شما تراکتورهای تولید یتان را برای آنها ارسال کنید.
  3. عوارض گمرکی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید به آن اهمیت زیادی داده شود. بر این اساس برای صادرات تراکتور به این مورد هم باید توجه داشته باشید و در مورد هزینه هایی که به عنوان عوارض باید پرداخت نمایید اطلاعات خود را بیشتر کنید تا از این طریق با آگاهی بیشتری کالای خود را صادر کنید.
اسباب بازی مورد علاقه ام مرا میلیاردر کرد

تراکتور ترکیه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات پیشرفته ای در صنایع مختلف استفاده می شود. در صنعت کشاورزی نیز ماشین های پیشرفته و تراکتورهای مختلفی به کار گرفته می شوند. برخی از تراکتور های از کشورهای خارجی وارد می شوند مثل تراکتور ترکیه و… و همچنین تراکتورهای روسی در ایران از زمان های گذشته تاکنون هنوز در حال کار کردن می باشند.

انواع تراکتورهای مختلفی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین کارکرد ادوات کشاورزی در مزارع کشاورزی و زمین های زراعی می باشد.لازم است که این نکته را یاد آوری کنیم که تراکتور به خودی خود کارایی آنچنانی ندارد.

این وسیله قدرت کشندگی بالایی دارد و در اصل کارایی آن را ابزار و تجهیزاتی که بر روی آن یا پشت آن نصب می شوند، تعیین خواهند کرد.

به طور مثال برای شخم زدن زمین کشاورزی از تراکتور استفاده می کنند، اما اگر شخم زن تراکتور نصب نباشد این کار انجام شدنی نیست.

اسباب بازی مورد علاقه ام مرا میلیاردر کرد

تراکتور بیل دار

کسانی که در زمینه های کشاورزی، باغداری و یا عمرانی مشغول فعالیت هستند خریدار تراکتور بیل دار هستند و یا حتی کسانی هستند که خود کشاورز، باغدار و یا مجری کارهای عمرانی نیستند اما تراکتور بیل دار را خریداری می کنند و با در اختیار قرار دادن تراکتور کسب درآمد می کنند. عده ای هم این ماشین آلات کشاورزی را خریداری و به خارج از کشور صادر می کنند.

تراکتور بیل دار رومانی و بدون بیل رومانی جزو اولین تراکتورهایی بود که به ایران وارد شده و از دیرباز محبوب کشاورزان ایرانی قرار گرفته بود مدتی بعد از ورود این نوع تراکتوربه ایران تصمیم گرفته شد که قطعات ر آن مثل جک روغنی وارد و در ایران مونتاژ شوند که در ابتدا به علل مختلف تعداد کمی مونتاژ می شد و در سال 1348 مونتاژ این تراکتور شروع شد و در ابتدا فقط 4 دستگاه به صورت روزانه و موفق از مونتاژ خارج می شد اما به مرور زمان این تعداد به روزانه 12 عدد رسید و این تعداد نیز توسط مهندسین به طور کامل بررسی می شد که دستگاه ها استاندارد لازم را داشته باشند.

اسباب بازی مورد علاقه ام مرا میلیاردر کرد