با صنایع دستی هم می توان ثروت ساز بود

همیشه تصویرم از تابلو یک قاب و نوشته داخلش بود اما به مرور با صنایع دستی زیادی آشنا شدم از جمله تابلوهای چرم و فرش و سفال، و همین منحصربفرد بودن این صنایع موجب شد بتوانم ثروت ساز باشم. در ادامه میخواهم شما را با انواع این تابلوها آشنا کنم.

تابلو چرم

تابلو چرم یکی از اکسسوریهای فوق العاده زیبا و در عین حال کلاسیک است که افراد زیادی از آن برای تغییر دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند.

تابلو چرم تبریز یکی از جدیدترین و شیک ترین تابلوهایی است که در تهران نیز یافت می شود و این سبک تابلو دارای طرفداران بی شماری می باشد. شما از این تابلو می توانید در قسمت پذیرایی منزل خود و برای نمای بهتر در بالای مبل و دقیق در وسط دیوار نصب نمایید. قاب این تابلو از چوبها گران قیمتی نظیر چوب گردو، راش و روسی می باشد و دلیل گران بودن این تابلو به همین علت است.

تابلوهای چرم انواع مختلفی دارند که هر نوع چرم طراحی که بر روی آن انجام می شود متفاوت بوده و هر کدام نقشهای بسیار زیبایی را تداعی می کنند. این نقاشی ها بر روی چرم با ابزارهای مختلفی مانند قلمو، کاتر، خط کش و اره کشیده می شوند که با انواع پوست قابل اجرا می باشد.

با صنایع دستی هم می توان ثروت ساز بود


تابلو سفالی

یکی از دکورهای بسیار جذابی که از گذشته تاکنون از آن بسیار استفاده می شود، تابلو سفالی دیواری می باشد که قیمت آنها براساس فاکتورهای مختلف تعیین می گردد. این محصول دارای ویژگی های بسیاری می باشد که این ویژگیها باعث شده است که این تابلو به یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات سفالی محسوب گردد. هنرمندان برای ساخت این تابلو و تابلو خاتم کاری از انواع طرح و مدلهای مختلف استفاده می کنند که هر کدام از آنها زیبایی منحصر به فردی دارد که شما می توانید آنها را براساس دکور و سبک منزل خود انتخاب نمایید و از زبایی آن لذت ببرید. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده اند که در برابر عوامل محیطی مانند گرما و سرما بسیار مقاوم می باشد و در محیط داخل و خارج منزل می توان از آن استفاده کنید.

هنرمندان قبل از درست کردن تابلو باید خاک مناسبی تهیه کنند سپس آن را به صورت گل در آورده و بر روی تابلو مورد نظر قرار می دهند و طرح مورد نظر را بر روی آن پیاده می کنند و آنها را درون کوره قرار داده تا خشک شوند. پس از آن که تابلو را از کوره بیرون آوردند اجازه می دهند تا کامل خنک شوند و با توجه به این که تابلوهای سفالی قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارند، آنها را با رنگهای مخصوص رنگ می نمایند. انواع مختلفی از تابلو سفالی در بازار موجود می باشد که هر کدام دارای ویژگیهای متفاوتی می باشد و شما می توانید آنها بر اساس دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

با صنایع دستی هم می توان ثروت ساز بود

تابلو فرش

برای تزئین کردن و جلوه دادن به قسمتهای مختلف منازل از محصولاتی همچون تابلو فرش مدرن دستباف و ماشینی استفاده می شود و باید گفت که خرید نمونه هایی بسیار شیک با طرح های زیبا از طریق بازار سنتی و فروشگاه های امروزی امکان پذیر می باشند.

اگر تابلو فرشها به صورت دستباف تولید شده باشند می بایست از بافت منسجمی برخوردار بوده و هیچ مورد اضافه و پستی و بلندی در آنها وجود نداشته باشد زیرا در این صورت مشخص می گردد که نحوه بافت آنها با دقت فراوان انجام گرفته و حتی از مرغوبیت خوبی هم برخوردار می باشد در نتیجه می توانید با خیال آسوده نمونه مورد نظر را تهیه کنید.

همچنین باید بدانید که تابلو فرشهای ماشینی که امروزه به وفور در فروشگاه ها موجود هستند توسط دستگاه و تجهیزاتی تمام اتوماتیک و زیر نظر کارشناسان خبره تولید می شوند پس از لحاظ بافت این نمونه ها بسیار برتر خواهند بود و ظاهری کاملا یکدست و زیبا دارند پس علاقمندان می توانند با توجه به نیاز خود یکی از طرحهای موجود را انتخاب نمایند.

با صنایع دستی هم می توان ثروت ساز بود