افراد با هوش فرصت ها را از دست نمی دهند

ترشک قیسی

لبته در کنار ترشک قیسی می توان از انواع میوه مانند آلو نیز استفاده نمود تا طعمی جدید و عالی تر از ترشک گرفت، در این مرحله و بعد از غلیظ شدن آب ترشک می توان از دانه های انار و نمک و افزودنی های دیگر استفاده نمود و ترشک را به دلخواه با طعمی تازه تهیه نمود.

در نهایت اجازه دهید تا ترشک خوب سرد شود و آن را در ظرفی مخصوص بریزید که بهتر است درب دار باشد و در یخچال قرار دهید و از طعم ترشک تازه و بهداشتی لذت ببرید.

ترشک از پر طرفدارترین انواع تنقلاتی است که تمام افراد به خوردن آن علاقه نشان می دهند و می توان آن را از انواع میوه های خوشمزه تهیه نمود، بهتر است ترشک را با چند نوع میوه تهیه کنید تا هم از طعم عالی و هم از ویتامین های موجود در انواع میوه استفاده نمایید.

ترشک را می توان به عنوان یکی از تنقلات ترش و خوشمزه و حتی به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده در انواع غذا استفاده نمود و طعمی خوب به غذا داد.

افراد با هوش فرصت ها را از دست نمی دهند

ترشک هفت میوه

یکی از خوش مزه ترین خوراکی هایی که باب طبع و سلیقه همه افراد در تمامی گروه های سنی قرار گرفته، ترشک هفت میوه خوشمزه درجه یک است.

مهم ترین علتی که باعث شده همه افراد، ترشک های شمالی را دوست داشته باشند، کیفیت بالا، تازگی، طعم و بافت بی نظیر در این محصولات و تنوع بالای میوه های به کار رفته در آن است، ترشک شمالی خوشمزه و مرغوب علاوه بر اینکه طعم و مزه خیلی خوبی دارد دارای خواص بسیار زیادی برای بدن انسان نیز می باشند.

ترشک شمالی خوشمزه از جمله خوراکی هایی است که می توان آن را به عنوان چاشنی نیز در انواع غذا استفاده نمود و طعم و عطر منحصر به فردی را به غذای خود افزود، می توان انواع و اقسام سوپ و آش محلی، خوراک مرغ، خوراک گوشت، مرغ ترش و سایر غذا هایی از این قبیل را با افزودن دو یا سه قاشق از ترشک شمالی تازه و با کیفیت، بسیار خوش طعم و اشتها برانگیز نمود.

افراد با هوش فرصت ها را از دست نمی دهند

ترشک آلو جنگلی

ترشک آلو جنگلی وحشی خارش بدن را برطرف می کند. سر درد را رفع می کند. برای این منظور باید آب آن را با گُل بنفشه مخلوط کرده و بر پیشانی مالید. در معالجه کم خونی، ضعف و ناتوانی و خستگی جسمی مفید است. آلوچه وحشی سرشار از ویتامین C ، B ، A ، قند و هیدرات کربن، آهن، کلسیم، فسفر، منیزیوم، پتاسیم، سدیم و منگنز می باشد. برگهای خشک درخت آلوچه وحشی ادرارآور و ملین و تب بر است.

این میوه اثرات قابل‌ توجهی در جلوگیری از بیماری‌هایی مانند چربی خون بالا، پیری سلول و سرطان دارد. اسید بنزوئیک ترکیبی است که خاصیت ضد میکروبی دارد و این ماده به طور طبیعی در آلوچه وجود دارد.

افراد با هوش فرصت ها را از دست نمی دهند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا