در دوره ی دانشگاه با این تکنیک ها میلیاردر شدم

ترشی لیمو ترش

یکی از انواع چاشنیهایی که همراه غذا استفاده می شود ترشی لیمو ترش می باشد که انواع متنوعی با طعمهای متفاوت دارد.

یکی از این ترشیها لیمو ترش شیرازی است که طرز تهیه ساده و همچنین متفاوتی دارد.

ترشی لیمو ترش برای هر شهری متفاوت تهیه می شود که هر کدام طعمهای عالی دارد ولی اکثر مواد اولیه آنها یکسان است و فقط در میزان چاشنیهایی که به آنها افزوده می شود تفاوت دارند.

مواد اولیه ترشی لیمو ترش شیرازی شامل لیمو ترش، نمک، دانه های خردل سیاه، پودر فلفل قرمز، زردچوبه، شکر قهوه ای، آبلیمو و سرکه می باشد.

از لیمو ترش برای مصارف مختلفی مانند ترشی، مربا و غیره استفاده می شود و حتی می توان آن را در کنار غذا به صورت خام مصرف کرد.

یکی از مزیتهایی که اکثر مواد غذایی دارند این است که علاوه بر خود محصول پوست آن نیز مفید بوده و مورد استفاده قرار می گیرد پوست لیمو ترش یکی از این مواد است که از آن می توان ترشی تهیه کرد.

در دوره ی دانشگاه با این تکنیک ها میلیاردر شدم

ترشی لیته

البته که ترشی لیته  را می توان در منزل نیز تهیه نمود، اما برای تهیه این محصول نیاز به مواد اولیه مختلف و همچنین سبزیجات تر و خشک مثل آویشن و نعناع می باشد که استفاده از سبزیهای خشک شده در این نوع ترشی باعث می‌ شود تا عطر آن لذیذتر شود.

ضمن اینکه ترکیب اصلی این نوع ترشی بادمجان است و بادمجان با دیگر مواد و سبزیجات مثل فلفل دلمه، هویج و کلم چرخ می شود و ترکیب می گردد، سپس به آن مقداری سیر و ادویه مخصوص ترشی اضافه می شود.

ترشی لیته جنوبی دارای مشخصات خاص به خود می باشد که مهمترین مشخصه این محصول طعم بسیار تند آن است که در میان انواع ترشیهای لیته، این خوراکی طعم تند تری دارد و برای افرادی که طعم تند دوست ندارند مناسب نیست.

در دوره ی دانشگاه با این تکنیک ها میلیاردر شدم

ترشی انبه

معمولا خانمهای باردار در زمان بارداری تمایل به غذاها و تنقلات ترش بخصوص ترشی زیاد می شود که بهترین گزینه برای انتخاب که سرشار از ویتامین می باشد ترشی انبه تند است. هیچ میوه ای به اندازه انبه دارای ویتامین نمی باشد و بیشتر ترشیها طبع سردی داشته و فرد باردار با خوردن آنها دچار سرگیجه و حالت تهوع می شود. اگر دقت کرده باشید در دوران بارداری معمولا خانمها دچار یبوست شده و با خوردن ترشی انبه این مشکل را حل خواهند کرد.

کاشت انبه به دو صورت انجام می شود یا هسته ی آن را می کارند یا نهال آن را کاشته و منتظر بارور شدن آن می مانند و به محض برداشت از آن برای ترشی، نوشیدنیها استفاده می کنند که در نی نی سایت راجب بارداری و هم راجب ترشی تازه که بلافاصله بعد از کاشت آن درست می شود تبادل نظرهایی صورت گرفته است.

در دوره ی دانشگاه با این تکنیک ها میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا