طعم زندگی ام با ادویه عوض شد

 ادویه پاپریکا

ادویه پاپریکا را بانوان به خوبی می شناسند این نوع ادویه از چاشنی های غذایی می باشد که با استفاده از آن در غذا می توان به عطر و بوی غذا افزود.این محصول دارای رنگی قرمز مانند است و به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد این ادویه دارای طعم های ملایم تا تند وجود دارد و در پخت بسیاری از غذاها آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. در بازار با بسته بندی های متنوع و گوناگون در نوع برند های معتبر عرضه شده و می توان آن را به راحتی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

طعم زندگی ام با ادویه عوض شد

ادویه ترشی انبه

ادویه ترشی انبه سرکه ای یکی از ادویه های خوش طعم و معطر جنوبی است که برای تهیه ترشی انبه به روش مخصوص با روغن زیتون مورد استفاده قرار می گیرد و ترشی انبه از محبوب ترین و لذیذ ترین ترشی های جنوبی است که در کنار غذا های مختلفی به عنوان یک چاشنی فوق‌العاده سرو می شود.ادویه ترشی انبه در شهر ها و کشور های مختلف، روش تهیه‌ی متفاوتی دارند و از مواد متنوعی در تهیه آن استفاده می شود. در هند، پاکستان و شهر های جنوبی این این ادویه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

طعم زندگی ام با ادویه عوض شد

ادویه ترشی بندری

همانطور که می دانید امروزه برای تهیه انواع ترشی مخلوط، ترشی سیر و ترشی بندری از ادویه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنها خاص و منحصر بفرد می باشند و طعم فوق العاده ای به ترشی می بخشند.شما نیز می تواند ترکیب ادویه ترشی بندری خود را با ادویه هایی همچون دانه خردل، دانه فلفل سیاه، دارچین، فلفل دلمه ای و غیره درشت کنید و اینها از ادویه های ضروری هستند که با بقیه ادویه ها میکس می شوند و تا یک سال ماندگاری دارند. اگر لیست مواد تشکیل دهنده و ادویه جات ترشی مخلوط، برای شما کمی طولانی به نظر می رسد، نگران نباشید! شما می توانید این لیست را فقط به اصول اولیه تقلیل دهید.به عنوان مثال موارد ضروری شامل دانه‌های خردل، دانه‌های فلفل سیاه یا فلفل قرمز و حداقل یکی از ادویه‌های شیرین (فلفل دلمه، دارچین یا میخک) هستند و تا زمانی که آنها را بصورت ترکیبی داشته باشید، می توانید ترشی خود را هر طور که دوست دارید تهیه کنید.با هر ترکیبی از ادویه جات ترشی مخلوط که در نهایت به آن می رسید، بهتر است از 1 قاشق چایخوری در هر پیمانه ترشی (یا 1 قاشق غذاخوری اگر در شیشه های کنسروی ترشی را درست می کنید) استفاده کنید.

طعم زندگی ام با ادویه عوض شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا