با داشتن ذهن ثروتمند پول را به خود چسباندم

چسب آجر نما

آجرنما به آسانی با استفاده از چسب آجر نما به سطح کار شما می چسبد که شما می توانید به صورت عمده از مراکز پخش آن این محصول کاربردی را تهیه کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

نصب آجرها با چسب اصلا کار پیچیده و سختی نیست و شما همان گونه که کاشی و سرامیک را به سطوح خود می چسبانید می توانید به همان شکل آجر را نیز بچسبانید.

یکی از مسائلی که باعث می شود تا این محصول را بی خطر کند نداشتن قابلیت اشتعال است که چسبهای آجری پودری را به صورت عمده در اختیار خواهان این محصول قرار داده است. ولی باید حتما برای استفاده از آنها از دستکش کار و وسائل ایمنی استفاده کرد تا از آغشته شدن و ارتباط و تماس مستقیم با چشم و دهان و اجزا بدن دور باشد و هبچ تماسی نداشته باشد زیرا ممکن است آسیبهای جدی ایی به بدن و پوست انسان وارد کند.

با داشتن ذهن ثروتمند پول را به خود چسباندم

چسب موکت

از جدید ترین محصولات شیمیایی چسب موکت پایه حلال قوی است که قدرت زیادی در چسباندن موکت به سطوح مختلفی چون سرامیک، سنگ، پارکت، چوب، سیمانی و غیره را دارا می باشد همچنین این چسب در برابر سرما و گرما و یخ زدگی دارای دوام بسیار زیادی می باشد و در مناطق مرطوب و شرجی نیز توانایی ماندگاری بالایی دارد.

این چسبها نهایتا تا یک سال دوام داشته و بعد از آن قابل مصرف نبوده و خاصیت خود را از دست می دهند، همچنین محل نگهداری آنها باید به دور از دسترس کودکان باشد و در ظرف اولیه ی خود نسبت به نگهداری آن اقدام نموده و از انتقال آن به ظروف دیگر به دلیل از دست دادن خاصیت و دوام خود به شدت پرهیز نمایید.

با داشتن ذهن ثروتمند پول را به خود چسباندم

چسب نانو

از فواید چسب نانو می توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت اجرا توسط قلمو و پیستوله، عدم لزوم سیمان کاری و ملات پلاستر بعد از اجرا، کاهش قطر لایه ایزوله کننده و عدم محدود شدن اجرا در دیواره ها و ارتفاعات، عدم تعرق و ورقه‌ای شدن لایه های آب بندی با گذر زمان، عدم صدمه پذیری و ایجاد منفذ در لایه حین تنش های طبیعی سازه و کاهش هزینه های نیروی انسانی و مصالح، توانایی ترکیب با هر نوع از رنگ های پایه آب.

موارد استفاده چسب آب بندی نانو : بروی کلیه سطح های نفوذ پذیر مثل سیمان، بتن، سنگ، گچ، آجر، چوب و غیره قابل اجرا می باشد و در موارد زیر قابلیت استفاده دارد: مورد اول استفاده برای عایق، این ماده معمولا به عنوان پوشش نهایی و عایق کردن سطح هایی مثل استخر، نماهای ساختمان، مخزن های بتنی آب شرب، بام و روف گاردن، سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ و غیره استفاده می شود.

با داشتن ذهن ثروتمند پول را به خود چسباندم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا