با عملکرد هوشمندانه از خاک طلا ساختم

بعد از ازدواج به دنبال شعلی بودم که در کمترین زمان ممکن به بیشترین درآمد برسم و یک شبه پولدار شدن را تجربه کنم، تا اینکه وارد عرصه بزرگ تجارت شدم و شغل مورد نظر خود را در زمینه تولید انواع ترشیجات راه اندازی کردم و در مدت زمان کوتاهی به سود بسیار زیادی رسیدم که منجر به میلیاردر شدنم شد.

ترشی

خانواده ها برای تهیه ترشی فلفل دلمه ای از سرکه مناسب نیز استفاده می‌کنند طوری که عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد و افراد می توانند در کوتاه ترین زمان و خیلی سریع ترشی را تهیه کنند و همراه انواع غذاها مورد استفاده قرار دهند. این ترشی خوشمزه و لذیذ در بین خانواده ها شناخته شده است و همه تمایل دارند تا آن را تهیه کنند و کنار غذاهای خود مورد استفاده قرار دهند و از کیفیت آن لذت ببرند و البته فلفل دلمه ای به خاطر داشتن ویتامین c به جذب بهتر آهن نیز کمک می کند و بسیار مفید می باشد.

تهیه کنندگان این ترشی را در شیشه ها و سایزهای گوناگون تهیه می کنند تا خانواده ها با توجه به نیاز و خواسته خود از سایز های گوناگون آنها استفاده کنند و یک خرید با کیفیت را انجام دهند به گونه‌ای که این ترشی ها کاملاً بهداشتی و استاندارد هستند و با شرایط عالی تعیین شده اند.

این نمونه با کیفیت با شرایط فوق العاده آماده می شوند به گونه ای که کاملاً استاندارد هستند و خانواده ها با اطمینان کامل آن ها را مصرف می کنند و از کیفیت و نحوه تولید آسوده‌خاطر هستند و همین امر سبب تبلیغ بیشتر آنها در بین مشتریان شده است و خریداران زیادی را دارد.

با عملکرد هوشمندانه از خاک طلا ساختم

ترشی انبه

انبه یک میوه بسیار خوشمزه و دارای خواص درمانی بی نظیری است که در جنوب ایران رشد می کند .میوه انبه قبل از رسیدن به رنگ سبز و رسیده آن به رنگ زرد می باشد. ترشی انبه را از میوه نرسیده (کال) این میوه و در فصل تابستان در بندرعباس تهیه می کنند . ترشی انبه بندرعباسی ۲۵۰۰گرمی سام طعم ترش و نسبتا تندی دارد این ترشی خوش طعم از انبه پوست کنده شده به همراه سرکه ، ادویه های مخصوص ، سیر ، فلفل ، نمک و سیاه دانه که مزه ترشی را فوق العاده می کند درست می شود . ترشی انبه بر خلاف بیشتر ترشی ها که طبع سردی دارند طبع گرمی دارد و بهتر است با ماهی مصرف شود زیرا ماهی طبع سردی دارد و مصرف این دو با هم به نفع سلامت مزاج است . آنچه باعث شده انبه و ترشی انبه بندرعباسی مورد توجه واقع شود فقط طعم و مزه خوشمزه نیست بلکه خواص آنها بر بدن نیز مورد توجه است ، انبه حاوی مقادیر فراوانی فیبر و آب می باشد و به پیشگیری از یبوست کمک شایانی می کند ، این میوه برای تقویت قوای جنسی نیز بسیار موثر است؛ همچنین ترشی انبه بسیار اشتها آور بوده و باعث بهبود مصرف غذایی می شود.

با عملکرد هوشمندانه از خاک طلا ساختم

ترشی بادمجان خشک شده

شهرهای کویری با آب‌ و هوای خشک قطعاً زودتر بادمجانها خشک خواهند شد همچنین شما می‌ توانید برای درست کردن ترشی بادمجان خشک شده اگر امکان پهن کردن بادمجانها در معرض مستقیم نور خورشید را ندارید می ‌توانید آنها را در دستگاه میوه خشک کن قرار داده و خشک کنید. بعد از آنکه بادمجانها را به‌ طور کامل خشک کردید آنها آماده شده‌ اند که به یک ترشی خوشمزه و متفاوت تبدیل شوند.

ترشیهای بادمجان به دلیل محبوبیت زیادی که دارد در انواع مختلفی هم تهیه می‌ شوند مانند شکم پر،  با رب انار، بوشهری و همچنین کبابی که در هر کدام از این روشها بادمجان را به نوعی به ترشی اضافه می‌ کنند که طعم بسیار عالی و به‌ یاد ماندنی دارد. شما بعد از انجام تمامی مراحلی که گفتیم باید به آماده‌ سازی مواد ترشی بپردازید که در این مرحله باید سیر و سبزیها را خرد کرده و آنها را آماده کنید.

با عملکرد هوشمندانه از خاک طلا ساختم