یک توری مرا به راه ثروتمندی کشاند

علت اینکه من در این راه قرار گرفتم و روز به روز به ثروتم افزوده شد، وارد شدن به دنیای بزرگ تجارت بر روی انواع توری اکسپندد، توری پلیسه، توری پلاستیکی و... بود. برای آشنایی بیشتر با این توری ها در ادامه مطلب مارا همراهی کنید.

توری پلاستیکی

در بسیاری از مناطق کشورمان برای نگه داری حیوانات خانگی همچون سگ خانگی و یا جداسازی از توری پلاستیکی استفاده می کنند که در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند. در اکثر ویلاها و باغها از تورهای حصاری استفاده می شود که قطر آن بیشتر بوده و به حالت لوزی به هم قلاب می شوند. یک نوع از تور مرغی به گابیون معروف است که تفاوت اصلی آنها در نوع بافت بوده که در تورهای گابیون تعداد دورهای تنیده شده بیشتر می باشد و بیشتر برای محافظت از سنگ چینها استفاده می شود. یکی از انواع این محصولات که به شکل مربع بوده توری پرسی نام دارد که دارای ضخامت بالا بوده و بیشتر برای محافظت و محصور کردن حیوانات وحشی استفاده می شود و در کارهای صنعتی نیز برای ساخت سبدهای فلزی استفاده می شود.

یک توری مرا به راه ثروتمندی کشاند

توری پلیسه

سفارش و خرید انواع مختلف توری پلیسه 3/4 از این سایت امکان پذیر است و این مجموعه محصولات خود را با قیمتی عمده به فروش می رساند. این توریها به دلیل پلی استرین به کار رفته بسیار مقاوم هستند و از دوام بالایی برخوردارند که برای سالهای طولانی عمر می کنند.

ممکن است برخی تصور کنند که شستن این توریها امکان پذیر نمی باشد و با شستشو از بین خواهد رفت اما اتفاقا برای اینکه عمر طولانی تری داشته باشد باید شسته شود و شما می توانید به راحتی و با روشی که در ادامه خواهیم گفت توری را بشویید.

برای شستن آن، باید توری را از فریم آن جدا کنید و روی زمین پهن کنید، ابتدا با یک دستمال خشک گرد و خاک آن را تمیز کرده و سپس با یک اسپری چندمنظوره و دستمال تمیز، پاک کنید.

یک توری مرا به راه ثروتمندی کشاند

توری اکسپندد

با مطالعه مقاله تا اینجا متوجه شدید که بهترین گزینه برای محافظ در، توری اکسپندد ترکیه می باشد که در ادامه به دیگر کاربردهای آن خواهیم پرداخت اما قبل از آن می خواهیم درباره توری پلیسه برای پنجره صحبت کنیم.

پنجره هم راهی دیگر برای ورود گرد و خاک و حشرات به داخل خانه می باشد که در گذشته مردم برای جلوگیری از ورود آنها به داخل خانه توری معمولی را با چسب به پنجره نصب می کردند که کار دشواری بود اما تولید کنندگان با ساخت توری پلیسه مناسب پنجره این مشکل را حل کرده اند.

یعنی با نصب این توریها روی پنجره دیگر لازم نیست هر چند وقت یکبار آن را تعویض کنید و فقط کافیست در طول سال یک الی دوبار آن را به روشی که گفتیم بشویید.

یک توری مرا به راه ثروتمندی کشاند