با پارچه ثروت را در انحصار خود در بیاورید

زیرا می توانید در داخل کشور و خارج کشور از این محصول سودآوری داشته باشید و در مدت زمان کوتاهی ثروتمند شوید. در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

پارچه شمعی

متداول ترین پارچه شمعی پشت نقره ای است. چرا اسمش پشت نقره ای است؟ چون پشت آن نقره ای است. وبسیار شناخته شده است. و مصارف بسیاری دارد، به علت قیمت مناسب و کاربردهای زیاد پارچه شمعی پشت نقره ای در صنعت پوشاک حالت خشک دارد که سبب میشود برای یکسری موارد بسیار مناسب باشد. این پارچه نسبت به پارچه شمعی پشت نقره ای از ضخامت بالاتری برخوردار بوده و نرم تر است. خاصیت ضد آب بودن پارچه شمعی پشت لاستیک نسبت به شمعی پشت نقره ای ماندگارتری بیشتری دارد. از شمعی پشت لاستیکی برای تولید کاپشن و پالتو، بارانی، لباس کار، کیسه های دستی، چادر مسافرتی و کیسه خواب استفاده می شود.

با پارچه ثروت را در انحصار خود در بیاورید

پارچه داکرون

پارچه داکرون از جنس پلی استرویسکوز با مرغوبیت بسیار بالا می‌باشد. پارچه داکرون در رنگ‌های متنوع و زیبا، معمولا برای پیراهن، فرم مدارس و اداره جات و همچنین لباس‌های بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد. مشخصات پارچه داکرون عرض تکمیل: 150 وزن تکمیل:170-175. شاید برایتان جالب باشد داکرون در اصل اسم برند تولید کننده این پارچه می‌باشد. که در صورت دسته بندی پارچه بر اساس الیاف آنها داکرون در گروه پارچه‌های با الیاف مصنوعی قرار می‌گیرد. و اگر بخواهیم با جزئیات بیشتر بگوییم الیاف مصنوعی نیز گروه بندی زیر را شامل می‌شود: الیاف سینتتیک: منشا آنها نفت است. مثل داکرون الیاف بازیافته: مواد اولیه آنها در طبیعت است.

با پارچه ثروت را در انحصار خود در بیاورید

پارچه رومبلی

پارچه مبلی خاص محصولی است که طرح آن بیشترین جلوه را در اجرای دکوراسیون داخلی دارد. به همین دلیل باید برای انتخاب طرح پارچه رومبلی نکاتی را مد نظر داشت. طرح پارچه مبلی باید بر اساس سایر عناصر دکوراسیون داخلی شما انتخاب شود. برای مثال اگر شما یک دکوراسیون داخلی سنتی را اجرا کرده باشید، در زمینه انتخاب پارچه رو مبلی محدودیت دارید و باید از پارچه مبلی کلاسیک و پارچه هایی مثل کوبلن و یا پارچه هایی با طرح های سنتی استفاده کنید، تا دکوراسیون سنتی مورد نظر به خوبی اجرا شود. در حالت کلی برای اجرای طرح های سنتی نیاز به پارچه مبلی خاص و متناسب سنتی دارید.

با پارچه ثروت را در انحصار خود در بیاورید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا