هوش مالی بالا مرا ثروتمند کرد

جذب ثروت و ثروتمند شدن هیچ ربطی به تحصیلات و مدرک تحصیلی شما نداشته و با هوش مالی ارتباط بیشتری دارد مهم رفتار شما در قبال پول است. از کودکی فردی باهوش بودم و سعی کردم که از این مقوله در جهت اقتصادی گام بردارم و با این هدف حالا برندهای معتبری از انواع پنیر دنیا منصوب به من می باشد.

پنیر پیتزا

پیتزا یکی از غذاهای لذت‌بخش در دنیا می‌باشد. ماده اصلی برای پخت پیتزا، پنیر پیتزا می‌باشد. پنیرهای بر اساس ویژگی‌های خاص خود به چند نوع مختلف تقسیم می‌شوند. هر پنیر می‌تواند خصوصیات خود را داشته باشد.

این خصوصیات به نوع شیر مورداستفاده، رژیم غذایی که حیوانی که از شیر آن استفاده می‌شود، روش تهیه آن و رطوبت پنیر بستگی دارد.

همان‌طور که گفتیم پنیر پیتزا انواع مختلفی دارد اصلی‌ترین نوع پنیر پیتزا بر اساس شیر گاو می‌باشد.

این نوع پنیر معمولاً سفیدرنگ است مگر اینکه با توجه به نوع رژیم غذایی دام تغییر رنگ دهد. ازنظر بافت پنیر پیتزا یک نوع پنیر نیمه جامد می‌باشد.

پنیر پیتزا به پنیر پرورده پاستوریزه گفته می‌شود. از این نوع پنیر برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود. پنیر پیتزا به دو شکل صنعتی و سنتی وجود دارد که در شکل‌های ظاهری متفاوتی همچون ورقه‌ای و رشته‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد.

هوش مالی بالا مرا ثروتمند کرد

پودر آب پنیر

پودر آب پنیر را می توان از کازئین در شیر جدا کرد یا به صورت محصول جانبی پنیر به دست آورد.

پروتئین پودر آب پنیر یک پروتئین کامل محسوب می‌شود چون حاوی تمامی ۹ آمینو اسید ضروری است.

همچنین دارای سطح لاکتوز بسیار پائینی است فواید بسیاری در ارتباط با مصرف پروتئین پودر آب‌ پنیر وجود دارد و محققان به طور مداوم خواص درمانی احتمالی جدیدی پیدا می‌کنند.

بسیاری از مزایای بالقوه مبتنی بر مطالعات واحد هستند و شواهد بیشتری قبل از ایجاد قضاوت قطعی مورد نیاز است.

پروتئین آب پنیر مخلوطی از بتا لاکتوگلوبین، آلفا لاکتوگلوبین، بوین سرم آلبومین و ایمونوگلوبین می باشد.

مزایای احتمالی شامل کاهش وزن و کاهش کلسترول است.

خطرات حاصل از این محصول عبارتند از تهوع و سردرد در صورت مصرف بیش از حد، اما در دوزهای متوسط، پروتئین آب ‌پنیر خطرناک در نظر گرفته نمی‌شود پودر آب پنیر در بدنسازی برای ساخت عضله سازی بسیار مفید است.

پروتئین آب پنیر می‌تواند سیستم ایمنی بدن کودکان مبتلا به آسم را بهبود بخشد. یک مطالعه کوچک بر ۱۱ کودک مبتلا به آسم نشان داد که کوکانی که روزی دو بار به مدت یک ماه این پروتئین را مصرف کردند، پاسخ ایمنی بهتری دارند.

هوش مالی بالا مرا ثروتمند کرد

پودر پنیر

از آنجا که پودر پنیر سرشار از پروتئین است، افزایش توده عضلانی بدن را به همراه دارد. همچنین پودر آب پنیر با کاهش سلولیت سبب کاهش وزن بدن، به ویژه چربی های بدن می شود. پودر آب پنیر با کمک به فعالیت سلول های لنفوسیت که در پاسخ ایمنی بدن نقش دارند، باعث کاهش تحلیل بافت های بدن در طی بیماری و افزایش سلامتی و تسریع بهبود بدن شده و در نتیجه افزایش قدرت ایمنی بدن با افزایش مقدار گلوتاتیون را به همراه دارد. از دیگر فواید پودر آب پنیر می توان به پیشگیری از سرطان و ایدز، ضد یبوست، پایین آورنده چربی خون، قند خون و فشار خون، کمک به دفع سنگ کلیه و سنگ صفرا، درمان تورم مفاصل درست و پا اشاره کرد.

با توجه به خواص پودر آب پنیر که ذکر شد، این محصول به عنوان بهترین مکمل بدنسازی محسوب می شود. نیاز ورزشکاران به آب و املاح از وعده ی غذایی نیز برای آن ها مهمتر است.

هوش مالی بالا مرا ثروتمند کرد