با ایزوگام خود را در برابر بی پولی عایق کردم

از همان دوران کودکی رویای ثروتمند شدن را در ذهن می پروراندم و خوشبختانه در بزرگسالی توانستم با فعالیت در عرصه ایزوگام رویای خود را به حقیقت تبدیل کنم و به ثروت فراوان برسم. در ادامه می خواهم شما هم با این محصول پولساز بیشتر آشنا شوید.

ایزوگام بام گستر

ایزوگام بام گستر از بهترین و مطمئن ترین پوشش ها برای عایق نمودن سطوح در برابر رطوبت می باشد و عمر مفید آن معمولا 10 سال است. قیمت ایزوگام بام گستر به عوامل مختلف بستگی دارد.

ایزوگام بام گستر چیست و از چه موادی تشکیل می شود؟

این اولین سوالی است که معمولا در ذهن افراد شکل می گیرد، ایزوگام بام گستر پوششی عایق از جنس قیر و الیافی نظیر پلی استر می باشد که برای جلوگیری از نفوذ آب به سطوح از آن استفاده می شود.

این پوشش مقاوم از اجزاء مختلفی تشکیل شده است تا بتواند محافظت از سطوح را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

اولین ماده مورد استفاده در این محافظ، قیر است و معمولا نفوذ پذیری قیر مصرفی در این محصول 60_70 می باشد.

ماده بعدی پلی استر است که متشکل از الیاف مصنوعی بوده و در ضخامت های مختلفی انتخاب و مورد مصرف قرار می گیرد، این ماده از مهم ترین دلایل عایق بودن این محصول می باشد.

با ایزوگام خود را در برابر بی پولی عایق کردم

ایزوگام بدون فویل

ایزوگام بدون فویل، محصولی بسیار کارآمد است که جهت عایق کردن سطوح مختلف در برابر نم و رطوبت، مورد استفاده می باشد. قیمت ایزوگام بدون فویل مناسب است.

همان طور که می دانید از ایزوگام برای افزایش مقاومت یک ساختمان در برابر نم و رطوبت استفاده می کنند و این محصول یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای عایق سازی دیوارها و کف می باشد.

ایزوگام در انواع مختلف و به صورت فویل دار یا بدون فویل تولید می گردد که هرکدام به سبب داشتن ویژگی های متفاوت، در مکان های مختلف مورد استفاده هستند.

ایزوگام بدون فویل همان طور که از اسمش پیداست بدون فویل آلومینیومی به تولید می رسد و تنها در آخرین مرحله تولید، پودری به نام تالک و یا لایه ای نایلون را به قسمت رویی آن اضافه می کنند.

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که افراد در هنگام مراجعه به مراکز فروش و رو به رو شدن با ایزوگام های فویل دار و بدون فویل می پرسند، تفاوت میان این دو محصول است.

با ایزوگام خود را در برابر بی پولی عایق کردم

ایزوگام پشت بام آپارتمان

ایزوگام یک عایق رطوبتی مناسب برای سقف و کف و دیوارهاست که به شکل رول در بازار وجود دارد؛ هر رول در حدود چهار میلی متر ضخامت دارد و در متراژ ده متر طول و یک متر عرض و وزنی در حدود ۴۰ کیلوگرم ارائه می شود. قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان در بازار متفاوت است.

ایزوگام از موادی همچون قیر خالص اصلاح شده، پلیمرهای حاوی پروپیلن، الیاف پشم شیشه، پلی استر و یک لایه فویل آلومینیوم نازک تولید شده است.

داشتن کیفیت از مهم ترین ویژگیهای یک ایزوگام ایده آل است که معیارهای خاصی برای تعیین آن وجود دارد.

از جمله این معیارها خاصیت انعطاف پذیری و نرمی مناسب، استحکام و مقاومت بالا، یکنواختی ضخامت در تمام قسمتهای ایزوگام و عدم وجود بریدگی یا سوراخ روی رول یا لبه های آن است.

نصب صحیح ایزوگام با کیفیت سالها دوام و ماندگاری دارد و اگرچه شاید قیمت اولیه بالاتری نسبت به ایزوگامهای نا مرغوب داشته باشد، اما در دراز مدت یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید.

با ایزوگام خود را در برابر بی پولی عایق کردم