نوآوری در حوزه پتو دلیل ثروتمند شدنم بود

پتو مسافرتی حوله ای

یک سری از پتو مسافرتی حوله ای از جنس پتو پشمی هستند که گرما ی خوبی را می توانند به بدن بدهند البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که این پتو ها برای کودکان و افرادی که پوست حساسی را دارند مناسب نمی باشد و باید از کشیدن آن روی خودشان خود داری کنند.

اما پتو هایی که جنس مخملی دارند علاوه بر نرمی و لطافتشان از الیاف با کیفیتی تولید شده اند به گونه ای کمتر کسی با استفاده از این کالای خواب دچار حساسیت می شود. عوامل متعددی در تایین قیمت پتو مسافرتی حوله ای دخیل می باشد اگر شما این کالا را به صورت عمده تهیه کنید قطعا در هزینه ها برای شما صرفه جویی می شود از دلایل دیگری که می توان گفت متریالی می باشد که در این محصول به کار می رود هر چه مرغوب تر باشد از قیمت بیشتری بر خوردار و هرچه بی کیفیت تر باشد به صورت ارزان تر به بازار عرضه می شود.

نوآوری در حوزه پتو دلیل ثروتمند شدنم بود

پتو گلبافت یک نفره گل برجسته

تنوع رنگ در بین انواع پتو گلبافت یک نفره گل برجسته، بسیار بالا است و معمولا مشخصات آن، طرح گل بر روی آنها به کار رفته است. انواع پتو گلبافت مناسب برای نوجوان به گونه ای است که به راحتی می توان از روی رنگ و نقش انواع دخترانه و پسرانه آن را انتخاب کرد.

پتوهای مخصوص کودک هم از ابعاد و اندازه کوچک تری برخوردار هستند و می توان متناسب با سن و قد کودک خود، نوع مناسب پتو را انتخاب کرد. نرمی و لطافت بالای این پتو هرگز در گذر زمان از بین نمی رود و شرایط خواب مناسبی را برای افراد به وجود می آورد. پرز پتو گلبافت بسیار کوتاه می باشد و به حدی بافت آن محکم است و هرگز پرز پس نمی دهد از طرفی بعد شستن و تمیز کردن، اصلا این مورد را مشاهده نخواهید کرد.

نوآوری در حوزه پتو دلیل ثروتمند شدنم بود

پتو گلبافت دونفره

پتوهای گل برجسته در سایزهای متنوعی توسط مرکز تولید پتو گلبافت دونفره شادیلون تولید می شود و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. پتوهای در سایز 160*220 پتوهای یک نفره و منسوجات در سایز 220*240 دونفره به حساب می آید. پتو گلبافت گل برجسته کودک در سایز 80*110 هست و برای سرویس خواب نوجوان در سایز 140*110 استفاده می شود.

پتو راشل گلبافت: این مدل پتوها جز جدیدترین و پرفروش ترین محصولات شرکت گلبافت به حساب می‌ آید که به خاطر گرمای مطبوع، نرمی و لطافتش بسیار مورداستقبال مشتریان قرار گرفته است. بیش از 90 درصد فروش بازار به پتوهای راشل اختصاص پیدا کرده است. برندهای بسیاری در عرصه تولید کالای خواب به تولید پتو ژله‌ای، پتو راشل، نمدی و… می‌ پردازند. یکی از بهترین  تولیدکنندگان پتو گلبافت، کارخانه شادیلون است. این واحد صنعتی پتوهای گلبافت را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تولید می کند و به دست مشتریان در بازار می رساند.

نوآوری در حوزه پتو دلیل ثروتمند شدنم بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا