الکی که فقر را از زندگی من پاک کرد

الکل سفید 96 درصد

الکل سفید 96 درصد از فرآیند تخمیر و تقطیر تولید می شود. این نوع الکل انواع مختلفی دارد. این می تواند در بخش پزشکی به عنوان یک محلول ضدعفونی کننده استفاده شود. بیشتر در دستمال های طبی و ژل های ضد باکتری دست ضدعفونی کننده استفاده می شود. اتیل الکل میکروارگانیسم‌ها را از بین می‌برد و در برابر اکثر باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها مؤثر است. همچنین می‌توان از آن به عنوان یک حلال دارویی و پاد زهر برای برخی از انواع مسمومیت‌ها استفاده کرد. الکل طبی 96 همچنین می تواند به عنوان سوخت موتور و افزودنی سوخت استفاده شود. در اروپا اتیل الکل به سوخت بنزین اضافه می شود تا سوخت E10 ایجاد شود.

الکی که فقر را از زندگی من پاک کرد

الکل طبی خوراکی

الکل ماده ای شیمیایی است که در نتیجه ی تخمیر مواد نشاسته ای در دستگاههای تقطیر تولید می شود و امروز به عنوان یکی از مهم ترین وسیله های مبارزه با بیماری ها و عفونت های شدید به حساب می آید و دستمال مرطوب با الکل سفید 70 درصد چندین سال است که برای مبارزه با ویروس ها وعفونتی های کرونایی به کمک مردم آمده است لازم به ذکر است که نام دیگر الکل اتانول الکل اتیل، اتیلیک 96 درصد الکل طبی خوراکی یا همان الکل سفید است. ما در این مرکز الکلی را تولید می کنیم از مواد کشاورزی با دستگاههای پیشرفته و نیروی متخصص در این زمینه که در نتیجه یک ماده ی کاملا ارگانیک برای شما به ارمغان می آوریم. با رعایت نکات بهداشتی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و الکل بهترین و سهل الوصول ترین ماده ای است که شما را از شر ویروس و عفونت و بیماری و میکروب می رهاند.

الکی که فقر را از زندگی من پاک کرد

الکل سفید طبی

از الکل سفید طبی می توان برای کاهش التهابات پوستی استفاده نمود. در اغلب مواقع به دلیل ترکیبات اتم کربن در ساختار الکل سفید، این محصول سبب کاهش اگزماهای پوستی می شود. الکل های سفید از جمله الکل سفید طبی، دارای انواع مختلف و مشخصاتی هستند که در تولید الکل های مخصوص ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرند. نوع دیگر از این الکل ها به عنوان ضد یخ در تولید ضد یخ خودرو استفاده می شوند و برخی دیگر از این محصولات، به عنوان مواد نگهدارنده در نمونه های آزمایشگاهی کاربرد دارند. انواع متعدد از این الکل ها توسط متخصصین شیمی با رعایت استانداردهای بهداشتی تولید می شوند و جزء مرغوب ترین الکل ها برای استفاده در صنعت پزشکی هستند.

الکی که فقر را از زندگی من پاک کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا