در راه ثروت زیتون پروش دادم

نخود فلافلی ریز درشت خشک

نخود نوعی از حبوبات بسیار معروف می باشد که در استان کرمانشاه به صورت عمده تولید می شود و در سایت باران نخود قابل خریداری است و باید بگویم که نخود دارای دو نوع بهاره، پاییزه می باشد که هرکدام دارای ویژگی های خاص می باشند ایران یکی از کشورهای های برتر در تولید نخود می باشد که به صورت عمده تولید می کند و در بهترین نوع بسته بندی ها به کشورهای دیگر صادر می کند چون نوعی از حبوبات خشکبار مهم می باشد. نخود فلافلی ریز را خرید کنید چون قیمت آن خیلی ارزان می باشد.

خرید نخود فلافلی را می توان از دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام داد که در روش مستقیم از طریق تولید کنندگان آن به صورت عمده خریداری کرد که دارای قیمت های مناسب می باشد اما در روش غیر مستقیم یک یا چند واسطه قرار می گیرد که باعث افزایش قیمت کالا می شود.

در راه ثروت زیتون پروش دادم

نگهداری زیتون برای مدت طولانی

یکی از نکات اصلی که برای نگهداری زیتون پرورده و نگهداری زیتون برای مدت طولانی این است که حتماً لازم است به آن توجه داشته باشید، ظرفی است که این محصول را در آن نگه می دارید، برای نگهداری این نوع چاشنی بهتر است از ظرف شیشه ای استفاده کنید، چراکه ظرفهای پلاستیکی به مرور زمان یک سری ماده شیمیایی سرطان زا از خود ترشح می کنند که برای سلامت بدن انسان بسیار مضر هستند.

برای نگهداری زیتون پرورده برای مدت زمانی نسبتاً طولانی، حتما لازم است این محصولات را در دمایی پایینتر از دمای اتاق نگهداری کنید، البته به این نکته توجه داشته باشید که نگهداری زیتون پرورده برای مدت زمانی بسیار طولانی در یخچال می تواند ماهیت این محصولات را تغییر داده و طعم و بوی آنها را عوض کند.

در راه ثروت زیتون پروش دادم

نمک صورتی

نمک صورتی یا نمک هیمالیا با توجه به ویژگی خاصی که دارد هم در مواد غذایی وهم موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

نمک هیمالیا یا نمک صورتی به واسطه رنگ زیبا و جذابی که دارد برای مصارف تزیینی نیز به کار می‌رود اعم از استفاده در چراغ ها و آباژور های تزیینی و یا سایر مصارف دیگر که جنبه زیبایی دارند، از نمک صورتی میتوان برای درست کردن ماسک صورت نیز استفاده کرد زیرا ماسک نمک هیمالیا ضد عفونی کننده پوست و درمان آکنه و جوش صورت است و در لایه برداری پوست نیز تاثیر به سزایی دارد و به دلیل قابلیت ضد عفونی که دارد میتواند به کاهش شوره سر کمک کند و همچنین باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و بوی بد دهان می شود.

در راه ثروت زیتون پروش دادم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا