مجلس شادی میلیاردر شدن من با پیاز داغ بر پا شد

پیاز سرخ کرده مجلسی

معمولا پیاز سرخ کرده مجلسی رنگی مایل به طلایی دارد ولی اگر مدت زمان بیشتری روی حرارت قرار بگیرد رنگ آن تیره تر و مایل به قهوه ای می شود. پیاز داغ را به صورت نگینی و یا خلالی سرخ می کنند که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارد.

برای ترد شدن آن می توان قبل از سرخ کردن، مدتی در شیر قرار داد. یکی از روش های دیگر که باعث ترد و برشته شدن پیاز داغ می شود برش زدن آن به صورت نازک است که با ترفندی خاص آن را سرخ می کنند تا نسوزد.

مجلس شادی میلیاردر شدن من با پیاز داغ بر پا شد

پیاز سرخ شده نگینی

در حال حاضر پیاز سرخ شده نگینی همانند دیگر نوع از پیازداغ ها مشخصات خودش را دارد و به صورت ریز خورد می شود و معمولا برای انواع خورشت استفاده می گردد. گاهی پیش می آید که افراد وقتی پیاز داغ درست می کنند یا خیلی سرخ می شود و رنگش رو به تیرگی می رود و یا اینکه سرخ نشده می ماند و نرم می شود.

در این صورت می توانید از پیاز سرخ شده نگینی استفاده کنید که به صورت یکدست سرخ می شوند و باب میل اکثریت افراد نیز می باشد. پیاز داغ به شما کمک می کند زمانی که وقت زیادی ندارید از آنها استفاده کرده و در مدت زمان کوتاهی غذای مورد علاقه خانواده را تهیه نمایید.

مجلس شادی میلیاردر شدن من با پیاز داغ بر پا شد

پیاز داغ کیلویی

در تهیه ی پیاز داغ کیلویی، مشخصات پیاز داغ کیلویی دارای اهمیت فراوانی است، چرا که در انواع مختلف پیاز داغ ها باید المانی را دنبال کنید تا به خواسته ی خود دست یابید. از جمله مشخصات پیاز داغ کیلویی، اندازه برش خلال های پیاز است که باید نازک و یک دست خرد شده باشند.

دیگر مشخصه ی آن پخت کامل پیازهاست، بعد از خرد کردن پیاز باید خلال های یکدست را در آب جوش به مدت 5 تا 10 دقیقه حرارت داد، تا پیازها مغز پخت شوند.بعد در روغن فراوان و داغ حرارت داده می شوند تا کاملا سرخ و ترد شوند.

این پیازها خوش طعم و خوش خوراک هستند و خیلی ها تمایل به خوردن آن به تنهایی و بدون غذا دارند.

مجلس شادی میلیاردر شدن من با پیاز داغ بر پا شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا